Mooiste wielertenues (aller tijden)
Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 19 September 2006
@ Jan : Op eBay wil nog wel eens wat staan. Helaas zie ik het zo gauw niet meer nieuw te koop aangeboden
Bedankt voor je tip Daveke, waarschijnlijk is het inderdaad niet meer verkrijgbaar. Discovery vind ik ook mooi en bovendien is het tenue recenter, lijkt mij een betere investering, denk je ook niet?
Een verzamelaar denkt daar natuurlijk anders over...
@ Jan : Op eBay wil nog wel eens wat staan. Helaas zie ik het zo gauw niet meer nieuw te koop aangeboden
Bedankt voor je tip Daveke, waarschijnlijk is het inderdaad niet meer verkrijgbaar. Discovery vind ik ook mooi en bovendien is het tenue recenter, lijkt mij een betere investering, denk je ook niet?
Een verzamelaar denkt daar natuurlijk anders over...
-
- Forum-lid
Onderstaande shirts zijn niet de mooiste aller tijden. Ze passen echter, samen met de overige Credit Agricole lijn wel HÉÉÉL goed bij mijn fiets, een Pinarello Green, limited edition. Deze is uitgebracht tgv de 5e groene trui die Erik Zabel won in de Tour.
Nu moet ik het doen met de groene trui van Thorsten Hushovd. ALS IEMAND VAN JULLIE DE GROENE TRUI VAN ZABEL WEET TE VINDEN LAAT HET ME DAN AUB WETEN. Een replica is al goed hoor. Ik ben een grote fan van Zabel.
Nu moet ik het doen met de groene trui van Thorsten Hushovd. ALS IEMAND VAN JULLIE DE GROENE TRUI VAN ZABEL WEET TE VINDEN LAAT HET ME DAN AUB WETEN. Een replica is al goed hoor. Ik ben een grote fan van Zabel.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Ben persoonlijk wel gecharmeerd van het oude PDM shirt. Zal es kijken of ik die op eBay op de kop kan tikken, of anders op 't Waterloo plein.
toch ook maar eens mijn favorieten erop zetten.....
domina vacanza ... heb ik zelf ook
(check ook de fiets helemaal italiaans ... alles op elkaar afgestemd behalve de schoenen)
de nieuwere
en dan een speciaale ..... vind ik erg mooi jammer genoeg nooit in de goede maat gevonden!!!! maar dan de gewone uitvoering ...
dit zijn enkele van mijn favoriten maar ook het kampioenschpas shirt van australie vind ik erg mooi ....
Bij Hopmans (NEE GEEN SPAM) in BoZ hebben ze erg veel (ook oudere) kleding liggen .... de broekjes zijn niet altijd even fijn maar de shirts zitten goed ....!!
domina vacanza ... heb ik zelf ook
(check ook de fiets helemaal italiaans ... alles op elkaar afgestemd behalve de schoenen)
de nieuwere
en dan een speciaale ..... vind ik erg mooi jammer genoeg nooit in de goede maat gevonden!!!! maar dan de gewone uitvoering ...
dit zijn enkele van mijn favoriten maar ook het kampioenschpas shirt van australie vind ik erg mooi ....
Bij Hopmans (NEE GEEN SPAM) in BoZ hebben ze erg veel (ook oudere) kleding liggen .... de broekjes zijn niet altijd even fijn maar de shirts zitten goed ....!!
No I'm not big headed my head is just big