euros
Dank je JPP, yep jouw fiets is een plaatje en een topfiets!
De rooie Six Carbon ziet er op de site van cannondale niet uit, dus ging voor de zwart/witte totdat ik de red gloss model zag in de bike shop zelf, en dat rood is echt heel mooi. Dus ben gegaan voor de red gloss. Hier zie je de kleuren zoals ze in het echt zijn (staat er een paar keer tussen bij scrollen): http://www.bicicletasgonzalo.es/index.p ... &Itemid=46
De rooie Six Carbon ziet er op de site van cannondale niet uit, dus ging voor de zwart/witte totdat ik de red gloss model zag in de bike shop zelf, en dat rood is echt heel mooi. Dus ben gegaan voor de red gloss. Hier zie je de kleuren zoals ze in het echt zijn (staat er een paar keer tussen bij scrollen): http://www.bicicletasgonzalo.es/index.p ... &Itemid=46
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Van Nicholas video Recent op youtube geplaatst.
Leef! Fiets!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Tinn schreef:Van Nicholas video Recent op youtube geplaatst.
Wat een kots filmpje. Beetje claimen dat de fietsen in Nederland met de hand worden gebouwd terwijl de frames gewoon uit China komen en dan ook nog in beeld de indruk wekken met die balhoofdfrees. Die lui op de fiets allemaal zonder helm... Ze maken mooie frames, maar dit filmpje is wat mij betreft een afknapper.
Dit doet Koga toch ook?
Ze bedoelen geassembleerd in Nederland. Enfin, boeiend! Cannondale doet het ook niet zelf meer. Sterker nog, heel veel werk worden uitbesteed aan lage lonen landen. Dit heb je in ICT land, Fietsland and so on. Het is niet meer van deze tijd om dingen in Westerse landen te produceren. Het kan wel, maar dan betaal je ook de hoofdprijs!
Ze bedoelen geassembleerd in Nederland. Enfin, boeiend! Cannondale doet het ook niet zelf meer. Sterker nog, heel veel werk worden uitbesteed aan lage lonen landen. Dit heb je in ICT land, Fietsland and so on. Het is niet meer van deze tijd om dingen in Westerse landen te produceren. Het kan wel, maar dan betaal je ook de hoofdprijs!
Amclassic-fan schreef:Tinn schreef:Van Nicholas video Recent op youtube geplaatst.
Wat een kots filmpje. Beetje claimen dat de fietsen in Nederland met de hand worden gebouwd terwijl de frames gewoon uit China komen en dan ook nog in beeld de indruk wekken met die balhoofdfrees. Die lui op de fiets allemaal zonder helm... Ze maken mooie frames, maar dit filmpje is wat mij betreft een afknapper.
Hoi,
De FIETS wordt in Nederland individueel opgebouwd. Ze zeggen toch nergens dat de frames OOK in Nederland gemaakt worden.
Wat jij dus zegt is een verkeerde deductie/interpretatie van wat er daadwerkelijk gezegd wordt.
Wel objectief en naar daadwerkelijke feiten refereren. Niet jouw interpretatie hier als 'waarheid' posten.
Waar die frames daadwerkelijk vandaan komen zal toch worst wezen als ze maar aan de QC van Van Nicholas voldoen toch. Of ga jij nu claimen dat je puur op 100% Nederlands/Europees gefabriceert materiaal rijdt?
En wat heeft het feit dat die gasten zonder helm rijden te maken met ????
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Assembled is toch een heel ander woord dan wat ze zeggen: "That is why every single Van Nicholas bike ordered, is handbuilt right here in the factory in Holland." Terwijl dat uitgesproken wordt is er iemand toevallig met een balhoofdfrees bezig. Als je assembleren bedoelt dan zou je ook dat woord gewoon kunnen gebruiken en had het beeld materiaal ook wel wat minder suggestief gekunt.
Het interesseert me geen hol waar frames gemaakt worden, maar ik vind 't uitermate triest dat de waarheid nog steeds door bedrijven verhuld moet worden. In plaats van dat je gewoon zegt dat de frames in China gelast worden en dat de fietsen in Nederland geassembleerd worden proberen ze het de leek te doen voorkomen dat het productie proces in Nederland plaats vind.
En die lui zonder helm is kwestie van een uitstraling waar ik me niet mee wil associeren, zeker niet als ze het ook nog over sprintjes en dergelijke hebben in filmpje. Je geeft dan als bedrijf een volledig fout voorbeeld.
Het interesseert me geen hol waar frames gemaakt worden, maar ik vind 't uitermate triest dat de waarheid nog steeds door bedrijven verhuld moet worden. In plaats van dat je gewoon zegt dat de frames in China gelast worden en dat de fietsen in Nederland geassembleerd worden proberen ze het de leek te doen voorkomen dat het productie proces in Nederland plaats vind.
En die lui zonder helm is kwestie van een uitstraling waar ik me niet mee wil associeren, zeker niet als ze het ook nog over sprintjes en dergelijke hebben in filmpje. Je geeft dan als bedrijf een volledig fout voorbeeld.
Filmpje heeft sowieso een aantal zorgwekkende beelden.
We made de most fast, comfortabele and blablabla bikes. Om vervolgens een beeld te krijgen van een coureur die zn rug rekt, Hoezo comfort;)
Snelle beelden van een opa van 60 kunnen ook niet bepaald;)
Verder wel leuk al zijn de helmen en de kletspraat wel kansloos.
We made de most fast, comfortabele and blablabla bikes. Om vervolgens een beeld te krijgen van een coureur die zn rug rekt, Hoezo comfort;)
Snelle beelden van een opa van 60 kunnen ook niet bepaald;)
Verder wel leuk al zijn de helmen en de kletspraat wel kansloos.
Amclassic-fan schreef:Assembled is toch een heel ander woord dan wat ze zeggen: "That is why every single Van Nicholas bike ordered, is handbuilt right here in the factory in Holland." Terwijl dat uitgesproken wordt is er iemand toevallig met een balhoofdfrees bezig. Als je assembleren bedoelt dan zou je ook dat woord gewoon kunnen gebruiken en had het beeld materiaal ook wel wat minder suggestief gekunt.
Helemaal mee eens!