Sorry Kredo,
Het is http://imageshack.us/ voor je foto's
Kuota
Ben 1,82 en heb maat L. Werk wel met een stuurpen van ca. 13. Wat die rode Kredo betreft : in Europa kan je volgens mij enkel kiezen tussen witte of blauwe belettering en is het frame steeds ongelakt. Het frame uit Canada wat ik heb gezien had geen rode belettering maar was wel gedeeltelijk rood gelakt. Ik heb geen idee waar je dit kan bestellen.
Wat foto's betreft : nog even geduld zal dit in het week-end eens proberen als het niet lukt kan je mijn fiets altijd komen bekijken tijdens de Marmotte.
Wat foto's betreft : nog even geduld zal dit in het week-end eens proberen als het niet lukt kan je mijn fiets altijd komen bekijken tijdens de Marmotte.
Ik ben zelf ook 181 cm, dus zal een L ook wel goed zijn. Ga mij voor alle veiligheid eens laten uitmeten.
Mijn voorkeur gaat naar de Kredo met de witte belettering.
Je fiets bewonderen tijdens la Marmotte??? Amai, dat is wel een heel eind rijden om naar een fiets te komen kijken.
Probeer eens wat foto's te nemen en mail ze gerust naar miijn email adres.
Thx
Mijn voorkeur gaat naar de Kredo met de witte belettering.
Je fiets bewonderen tijdens la Marmotte??? Amai, dat is wel een heel eind rijden om naar een fiets te komen kijken.
Probeer eens wat foto's te nemen en mail ze gerust naar miijn email adres.
Thx
Quoten: Origineel geplaatst door youri op 15 Juni 2006
Ik ben zelf ook 181 cm, dus zal een L ook wel goed zijn. Ga mij voor alle veiligheid eens laten uitmeten.
Hoi Youri, ik ben 178 en de L is ook voor mij OK, met de korte stuurpen.
Greetz,
Hoi Youri, ik ben 178 en de L is ook voor mij OK, met de korte stuurpen.
Greetz,
Wat bedoel je met een korte stuurpen ( hoelang)
Ik had graag eens Kredo fiets gezien, omdat ik benieuwd ben, hoe de Mavic ES'sen staan onder een Kredo met witte belettering.
Vandaag bij mijn FM geweest, die zei mij om toch zeker te wachten met bestellen tot eind september, want er waren wat veranderingen bij Kuota, hij ging eens informeren bij de vertegenwoordiger van Kuota.
Ik weet wel nog niet welk stuur- en stuurpen ik zou nemen. Ik zie heel graag de Pro Stealth (monocoque) ofwel de alu combinatie van FSA ( OS 115 en RD200, waar CSC mee rijdt)
Ik had graag eens Kredo fiets gezien, omdat ik benieuwd ben, hoe de Mavic ES'sen staan onder een Kredo met witte belettering.
Vandaag bij mijn FM geweest, die zei mij om toch zeker te wachten met bestellen tot eind september, want er waren wat veranderingen bij Kuota, hij ging eens informeren bij de vertegenwoordiger van Kuota.
Ik weet wel nog niet welk stuur- en stuurpen ik zou nemen. Ik zie heel graag de Pro Stealth (monocoque) ofwel de alu combinatie van FSA ( OS 115 en RD200, waar CSC mee rijdt)
heb nieuws betreffende de Kredo 2007, heb gisteren gemaild naar Kuota Belgium en dit kreeg ik als antwoord:
Geachte,
Allereerst dank voor de interessen in één van onze produkten.
Ben sinds verleden week terug uit Italië, waar we een bespreking hebben gehad over het Kuota gamma seizoen 2007.
Voor de Kredo kan ik u meegeven dat het frame NIET veranderd, enkel de kleur misschien (sticker met een beetje rood in verwerkt).
Sportieve groeten,
VDB Parts NVKuota Benelux
Geachte,
Allereerst dank voor de interessen in één van onze produkten.
Ben sinds verleden week terug uit Italië, waar we een bespreking hebben gehad over het Kuota gamma seizoen 2007.
Voor de Kredo kan ik u meegeven dat het frame NIET veranderd, enkel de kleur misschien (sticker met een beetje rood in verwerkt).
Sportieve groeten,
VDB Parts NVKuota Benelux
Later dit jaar kan ik deze Kuota topic verblijden met een eigen fietsje... momenteel kwam ik deze beauty tegen die ik jullie toch niet wou onthouden:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Grrr. Weer es problemen gehad met stuur en -pen in een afdaling over slechte weg in de Pyreneëen. Gelukkig is het niet helemaal voorover gekanteld of ik kon het misschien niet meer navertellen. Heb het nu steviger aangedraaid zonder op het voorgeschreven moment te letten. Hier komt dit jaar zeker nog een ander stuur en stuurpen op.
En vorige week zondag verloor ik m'n stuurpad (en dus ook m'n derailleur) toen bij het uitnemen van 't achterwiel (lekke band) het hele zootje mee naar beneden viel. Leuk. Nooit gezien of zelfs maar gehoord. Hoop dat VDB-parts nu snel vervanging kan bezorgen zodat ik niet te lang met m'n loodzware pekelfiets moet rondkarren.
En vorige week zondag verloor ik m'n stuurpad (en dus ook m'n derailleur) toen bij het uitnemen van 't achterwiel (lekke band) het hele zootje mee naar beneden viel. Leuk. Nooit gezien of zelfs maar gehoord. Hoop dat VDB-parts nu snel vervanging kan bezorgen zodat ik niet te lang met m'n loodzware pekelfiets moet rondkarren.
Een paar voorsmaakjes wat Kuota gaat brengen in 2007, nl de nieuwe Kharma ( kleur en vooral het carbonstruktuur is anders).
http://img238.imageshack.us/my.php?imag ... ntetv6.jpg
Hopelijk krijgen we vlug het gehele gamma te zien
http://img238.imageshack.us/my.php?imag ... ntetv6.jpg
Hopelijk krijgen we vlug het gehele gamma te zien