@ Wesley: succes met het ophalen van je fiets vandaag, kan jij mij nog even mailen waar ik het tenue kan gaan ophalen?
Thanx
GROOOOOOOOOOOOT NIEUWS !!!!
-
- Forum-lid
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 03 Maart 2006
He Wesley! ik kom het wel bij jou ophalen , ik stuur ff een mailtje naar spEeric en dan zien we wel hoe en wat.
Ok, stuur mij dan ook maar even een mailtje. Adres staat in mijn profiel.
@ The Riddler, you've got mail!
He Wesley! ik kom het wel bij jou ophalen , ik stuur ff een mailtje naar spEeric en dan zien we wel hoe en wat.
Ok, stuur mij dan ook maar even een mailtje. Adres staat in mijn profiel.
@ The Riddler, you've got mail!
Pfff.. Ik ben echt blij als ik hem heb!
Zometeen komt er iemand voor mijn Target, hoop dat hij verkocht wordt.
En om een uurtje of twee vertrekken we richting België, zal een lange rit worden, zeker nu met die sneeuw..
P.s. wanneer kwam jij nou? Zaterdagavond of in de namiddag? 's Avonds zit er minder/geen visite, dus misschien is dat handiger.
Zometeen komt er iemand voor mijn Target, hoop dat hij verkocht wordt.
En om een uurtje of twee vertrekken we richting België, zal een lange rit worden, zeker nu met die sneeuw..
P.s. wanneer kwam jij nou? Zaterdagavond of in de namiddag? 's Avonds zit er minder/geen visite, dus misschien is dat handiger.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 03 Maart 2006
Pfff.. Ik ben echt blij als ik hem heb!Zometeen komt er iemand voor mijn Target, hoop dat hij verkocht wordt.En om een uurtje of twee vertrekken we richting België, zal een lange rit worden, zeker nu met die sneeuw..P.s. wanneer kwam jij nou? Zaterdagavond of in de namiddag? 's Avonds zit er minder/geen visite, dus misschien is dat handiger.
zondag overdag, met dit weer wordt racen toch niks..
Pfff.. Ik ben echt blij als ik hem heb!Zometeen komt er iemand voor mijn Target, hoop dat hij verkocht wordt.En om een uurtje of twee vertrekken we richting België, zal een lange rit worden, zeker nu met die sneeuw..P.s. wanneer kwam jij nou? Zaterdagavond of in de namiddag? 's Avonds zit er minder/geen visite, dus misschien is dat handiger.
zondag overdag, met dit weer wordt racen toch niks..
-
- Forum-lid
Heb gemeeld! Wil ook graag me outfit bij Wesley ophalen. Scheelt weer een pak kilometers.
Mijn fiets is bezeten!