ISAAC
Quote: Origineel geplaatst door triumph op 17 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Tinn op 15 Mei 2007 Quoten: Origineel geplaatst door triumph op 15 Mei 2007 Ik ben ook zééér tevreden over m'n Isaac Pascal 2006. (met Fulcrum Racing 3)
Foto('s)!!??
Erg mooie fiets! Hoe bevallen de wielen je? Staat je stuur niet wat ver voorover gekanteld? De shifters lijken redelijk diep te liggen en de uiteindes van het stuur lijken zelfs iets omhoog te wijzen..
Quoten: Origineel geplaatst door Tinn op 15 Mei 2007 Quoten: Origineel geplaatst door triumph op 15 Mei 2007 Ik ben ook zééér tevreden over m'n Isaac Pascal 2006. (met Fulcrum Racing 3)
Foto('s)!!??
Erg mooie fiets! Hoe bevallen de wielen je? Staat je stuur niet wat ver voorover gekanteld? De shifters lijken redelijk diep te liggen en de uiteindes van het stuur lijken zelfs iets omhoog te wijzen..
Quoten: Origineel geplaatst door LVGH op 18 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Tinn op 15 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door triumph op 15 Mei 2007
Ik ben ook zééér tevreden over m'n Isaac Pascal 2006. (met Fulcrum Racing 3)
Foto('s)!!??
Ik ben zeer tevreden over de wielen. Op m'n slecht weer fiets staan Fulcrum Racing 7 wielen. Dat was m'n eerste kennismaking met Fulcrum. Deze wielen zijn wat minder stijf dan de 3's maar ze zijn toch ook nog steeds kaarsrecht. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Ik wil me nog een extra setje wielen aanschaffen en ik twijfel nog steeds tussen Easton Circuits en Fulcrum Racing 1's.
Daarstraks in Waals Brabant nog tegen 65km/uur bergaf gereden en fiets moved geen mm.
Het voorover gebogen stuur moet op de foto een beetje optisch bedrog zijn want het staat echt wel (met winkelhaak en waterpas gemeten) recht. Zoals je schrijft dus: de uiteinden 'lijken' omhoog te wijzen
Quoten: Origineel geplaatst door Tinn op 15 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door triumph op 15 Mei 2007
Ik ben ook zééér tevreden over m'n Isaac Pascal 2006. (met Fulcrum Racing 3)
Foto('s)!!??
Ik ben zeer tevreden over de wielen. Op m'n slecht weer fiets staan Fulcrum Racing 7 wielen. Dat was m'n eerste kennismaking met Fulcrum. Deze wielen zijn wat minder stijf dan de 3's maar ze zijn toch ook nog steeds kaarsrecht. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Ik wil me nog een extra setje wielen aanschaffen en ik twijfel nog steeds tussen Easton Circuits en Fulcrum Racing 1's.
Daarstraks in Waals Brabant nog tegen 65km/uur bergaf gereden en fiets moved geen mm.
Het voorover gebogen stuur moet op de foto een beetje optisch bedrog zijn want het staat echt wel (met winkelhaak en waterpas gemeten) recht. Zoals je schrijft dus: de uiteinden 'lijken' omhoog te wijzen
We cannot direct the wind but we can adjust our sails.
Meten is weten, gissen is missen.
Quoten: Origineel geplaatst door nismo op 18 Mei 2007
Ik ben ook voor een isaac gevallen. Een Pascal 2007, ultegra afgemonteerd en handgemaakte wielen. De rode versie.
Mooie fiets, maar met een heel groot nadeel!!
Moet nog 5 weken wachten...........
Het wachten waard Nismo!
Ik ben ook voor een isaac gevallen. Een Pascal 2007, ultegra afgemonteerd en handgemaakte wielen. De rode versie.
Mooie fiets, maar met een heel groot nadeel!!
Moet nog 5 weken wachten...........
Het wachten waard Nismo!
We cannot direct the wind but we can adjust our sails.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Zie hier, de mijne!
Mooie fiets Kampagnolo! Een specificatielijstje zou nog wel leuk zijn voor de volledigheid
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 22 Mei 2007
Voor mij geen Isaac racefiets op het moment, wel de ATB versie : [foto]
Heel mooi, Stephan. Wat weegt die?
Voor mij geen Isaac racefiets op het moment, wel de ATB versie : [foto]
Heel mooi, Stephan. Wat weegt die?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -