weervrouw helga van leur
het is droog tussen de buien door
De Mooiste Quotes
Bassie10 is in de Vuelta-topic... de uitspraak “je denkt toch zeker niet dat ze het op een boterham met pindakaas doen” gruwelijk beu, getuige zijn...
"Als ze winnen hebben ze tegenwoordig doping gebruikt.
En als er nu niemand doping gebruikt, dan wint er toch ook iemand of niet? Of komen ze dan allemaal tegelijk op een uur achterstand over de streep?"
Het ligt niet aan de scheids, het ligt aan zn blindegeleidehond.
Als iemand doorbreekt, breek je hem.
Je moet met een splijtende rush het verdedigende bolwerk als oud papier versnipperen
"Ik dacht het zal hier wel warmer zijn, want we gaan dichter naar de evenaar toe
Als iemand doorbreekt, breek je hem.
Je moet met een splijtende rush het verdedigende bolwerk als oud papier versnipperen
"Ik dacht het zal hier wel warmer zijn, want we gaan dichter naar de evenaar toe
Quoten: Origineel geplaatst door Ted038 op 18 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Dangr op 18 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door six13 Freak op 18 September 2006
Bassie??
Ik ben de broer van Bassie............ (verhaal)...........
Hey Adriaantje !!!
Quoten: Origineel geplaatst door Dangr op 18 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door six13 Freak op 18 September 2006
Bassie??
Ik ben de broer van Bassie............ (verhaal)...........
Hey Adriaantje !!!
Quoten: Origineel geplaatst door dwangarbeider op 30 September 2006
Bijna iedere weg daar bestaat uit betonplaten. De ene is verzakt, de andere weer omhooggeduwd. Soms lijkt het wel de springschans van Garmisch-Partenkirchen.
Misschien iets voor een forum tocht op nieuwjaarsdag?
Bijna iedere weg daar bestaat uit betonplaten. De ene is verzakt, de andere weer omhooggeduwd. Soms lijkt het wel de springschans van Garmisch-Partenkirchen.
Misschien iets voor een forum tocht op nieuwjaarsdag?
In de Kuota-topic... vraagt Deklaas: “Ik ben van plan m’n Kuota KSANO in te ruilen. Welke moet ik kiezen: de KOM, KHAN of KREDO?”
Forumlid Kredo antwoordt hierop...
“Volgens mij zullen de KHAN, KOM en KREDO elk hun specifieke voordeeltjes hebben, maar gaat het om 3 topracers, waarbij ik gewoon mijn gevoel zou volgen. D.w.z. kies diegene die het meeste emoties met je los maakt. Zo ben ik trouwens ook getrouwd geraakt.”
Forumlid Kredo antwoordt hierop...
“Volgens mij zullen de KHAN, KOM en KREDO elk hun specifieke voordeeltjes hebben, maar gaat het om 3 topracers, waarbij ik gewoon mijn gevoel zou volgen. D.w.z. kies diegene die het meeste emoties met je los maakt. Zo ben ik trouwens ook getrouwd geraakt.”
Je zal maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben!
"When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn\'t work that way so I stole one and asked Him to forgive me."<br>
- Emo Philips
- Emo Philips
-
- Forum-lid
'Ik houd van de bergen, maar op momenten van zware inspanning vervullen ze me met een diepe haat. Daarom probeer ik het lijden zo kort mogelijk te maken.' Marco Pantani