Scott
Same with me, moet iedereen zelf weten bovendien als het aan mij ligt (en het budget) gebruik ik nog enkel de Ergo's van Campa.
Overigens over een poosje krijg ik het eerste testmateriaal van FSA en SRAM en denk ik dat we in de toekomst de keus hebben uit vier merken.
Overigens over een poosje krijg ik het eerste testmateriaal van FSA en SRAM en denk ik dat we in de toekomst de keus hebben uit vier merken.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 12 Oktober 2005
Same with me, moet iedereen zelf weten bovendien als het aan mij ligt (en het budget) gebruik ik nog enkel de Ergo's van Campa.
Overigens over een poosje krijg ik het eerste testmateriaal van FSA en SRAM en denk ik dat we in de toekomst de keus hebben uit vier merken.
Dat is boeiend! Vergeet niet je bevindingen te posten.
Same with me, moet iedereen zelf weten bovendien als het aan mij ligt (en het budget) gebruik ik nog enkel de Ergo's van Campa.
Overigens over een poosje krijg ik het eerste testmateriaal van FSA en SRAM en denk ik dat we in de toekomst de keus hebben uit vier merken.
Dat is boeiend! Vergeet niet je bevindingen te posten.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
fabrieks spec. 7.5 werkelijkheid in maat M 7.9 kg.
http://www.scottusa.com/product.php?UID=7516
http://www.scottusa.com/product.php?UID=7516
Bedankt, maar ik bedoelde deze:http://www.scottusa.com/product.php?UID=7518De CR1 SL is Dura-ace en iets boven mijn budget (ca. €1900 meer dan de pro).
Het gewicht zal toch wel niet zoveel verschillen.
Bedankt.
GreetZ
Het gewicht zal toch wel niet zoveel verschillen.
Bedankt.
GreetZ
I Am SpeCiAliZed
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 15 Oktober 2005
Excuus, foutje gewicht zal max zo'n 600 gram uitmaken dus niet echt extreem.
No problemo!
8,5Kg dus.Denk wel dat (als het de CR1 wordt) ik ipv Ritchey pro Ritchey WCS laat monteren, scheelt alweer een paar gram. Dan ook maar meteen Ritchey wielen.
Nogmaals bedankt!
Excuus, foutje gewicht zal max zo'n 600 gram uitmaken dus niet echt extreem.
No problemo!
8,5Kg dus.Denk wel dat (als het de CR1 wordt) ik ipv Ritchey pro Ritchey WCS laat monteren, scheelt alweer een paar gram. Dan ook maar meteen Ritchey wielen.
Nogmaals bedankt!
I Am SpeCiAliZed
"Waar laat je de wielen spaken? Ik heb interesse in zo'n setje... Ook een stel Mavic of Campi's zijn goed aan de prijs.."
Welke wielen sjezer.....
uhm nee ultegra = 7.8 of iets minder, Dura ace zal zo rond de 7.2 kg zitten (eerder 7.3 of 7.4) gewicht had ik wel goed begrepen. Gewicht maakt niet zoveel uit dus. Zou toch eens goed gaan shoppen misschien kun je nog een 2005 frame met DA voor een betere prijs krijgen.
Welke wielen sjezer.....
uhm nee ultegra = 7.8 of iets minder, Dura ace zal zo rond de 7.2 kg zitten (eerder 7.3 of 7.4) gewicht had ik wel goed begrepen. Gewicht maakt niet zoveel uit dus. Zou toch eens goed gaan shoppen misschien kun je nog een 2005 frame met DA voor een betere prijs krijgen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Jeuj, een Scott-plekje, leuk!
Zoals precies een week eerder gepost:
Inmiddels met standaard zwarte Arione en met tijdelijke zwart gespaakte Open Pro trainingswielen. Begin '06 komen er wrsch (weer) '05 of '06 Eurus wielen op.
Stuurhoogte is denk ik wel goed zo, maar ik ga hem toch nog een keer een spacer hoger zetten. Daarna kan hij afgezaagd worden, het knobbeltje begint me al te irriteren.
En de bidonhouders gaat ook wat aan gebeuren.
Een ritje voor Scott-eigenaren ben ik ook wel voor te porren, zoals TS al aangaf lijkt de AGR toerversie me wel prima.
Enorme vette MTB trouwens TS, een van de mooiste die ik gezien heb, puik werk!
Zoals precies een week eerder gepost:
Inmiddels met standaard zwarte Arione en met tijdelijke zwart gespaakte Open Pro trainingswielen. Begin '06 komen er wrsch (weer) '05 of '06 Eurus wielen op.
Stuurhoogte is denk ik wel goed zo, maar ik ga hem toch nog een keer een spacer hoger zetten. Daarna kan hij afgezaagd worden, het knobbeltje begint me al te irriteren.
En de bidonhouders gaat ook wat aan gebeuren.
Een ritje voor Scott-eigenaren ben ik ook wel voor te porren, zoals TS al aangaf lijkt de AGR toerversie me wel prima.
Enorme vette MTB trouwens TS, een van de mooiste die ik gezien heb, puik werk!
pfff waarom heb ik een trek gekocht
<a target="_blank" href= " http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C01354.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">mijn trekkie</a>