terug van kale reis hopmans!
Heb je je spullen nu bij de plaatselijke shop gehaald/besteld?
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
Ik haak ook even in.
Ik begrijp het verhaal helemaal en ook ik zou gefrustreerd zijn.
Maar juist die frustratie in je verhaal maakt dat mensen het helemaal anders lezen.
Geloof me, ik ken toevallig wel wat mensen van dit forum waaronder ook wat die jij nu noemt maar zij bedoelen het echt niet verkeerd in hun response op jouw eerste post in dit topic.
en een tip van theo:
Vraag voortaan of zij (elke willekeurige winkel) jouw bestelde artikelen op naam apart willen zetten tot aan een afgesproken datum.
Dat zijn dan harde afspraken waar de meeste winkels zich aan houden.
Ik begrijp het verhaal helemaal en ook ik zou gefrustreerd zijn.
Maar juist die frustratie in je verhaal maakt dat mensen het helemaal anders lezen.
Geloof me, ik ken toevallig wel wat mensen van dit forum waaronder ook wat die jij nu noemt maar zij bedoelen het echt niet verkeerd in hun response op jouw eerste post in dit topic.
en een tip van theo:
Vraag voortaan of zij (elke willekeurige winkel) jouw bestelde artikelen op naam apart willen zetten tot aan een afgesproken datum.
Theo V schreef:en een tip van theo:
+1
Had ik idd ook gedaan. De voor mij apart gelegde spullen bleven 5 werkdagen liggen.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
- daniel1975
- Forum-lid HC
bumblebee schreef: Wanneer ik mijn topic startte, was het de bedoeling dat ik de situatie wat "schetste" daarom mijn "raar" taalgebruik volgens sommigen. Om me daar op aan te vallen vindt ik niet echt volwassen,...en verwacht ik al zeker niet van een forum moderator..
Het gaat mij totaal niet om je startpost. Die frustratie snap ik volledig! Maar lees je eigen post eens terug van 17-12-2010, 20:53 eens na. Die is zeer onduidelijk en erg slecht leesbaar.
En wij hebben als mod ook een taak om het forum leesbaar te houden. Wellicht dat ik het tactischer had kunnen doen; daarvoor excuus.
Less is bore
Hoi,
Hier wil ik best nog eens op reageren.
Geen van de genoemde zaken leveren niet meer of minder dan de strikt noodzakelijke service om de boel draaiend te houden.
Totaal onpersoonlijk en daar hou ik absoluut niet van.
Wellicht heb ik last van een overmaats ego maar als ik geld op tafel leg dan wil ik daar ook wat voor en daar hoort een minimum aan sociale omgang gewoon bij.
Misschien ouderwets maar er zijn nu eenmaal waarden waar ik best een euro meer voor neer tel...
Als ik daar dus wat koop is het me enkel om de prijs te doen, een knuffel verwacht ik echt niet.
Ook het gebrek aan technische kennis is zo schrijnend dat je de schrik om het het hart slaat en niet alleen bij dit soort zaken trouwens.
Kijk, als de fietsenmaker om de hoek niet te moeilijk doet om wat al of niet bij hem is aangekocht en (ik ga even dromen) ik kan er nog wat van opsteken ook dan betaal ik daar graag wat meer voor. Meer betekent dan wel enkele euros, zelfs een tiental als het moet, maar geen honderden.
Beide combineren kan best, tot op zekere hoogte, en als je wil trekken we samen eens naar Muenchen (ik heb er gewoond), dan tref je de mensen achter de grootste websghops ter wereld.
Ik kan wel stellen dat er daar wel meer gewerkt dan gejammerd wordt...
Ciao,
litespeed schreef:fdegrove schreef:Dat dit soort zaken die op Box-moving zijn gefundeerdc voor die prijs niet ook nog eens topservice kan leveren mag toch wel duidelijk zijn?
Zo duidelijk vind ik dat nog niet. Je kan het box-moving noemen, maar sommigen zijn zo groot 'geworden' dat ze met de verkochte volumes zoveel omzet genereren dat er zowel een scherpe prijs geboden kan worden als een meer dan fatsoenlijke service. Ik denk dan bijvoorbeeld aan ChainReactionCycles en Bike-Components.
Hier wil ik best nog eens op reageren.
Geen van de genoemde zaken leveren niet meer of minder dan de strikt noodzakelijke service om de boel draaiend te houden.
Totaal onpersoonlijk en daar hou ik absoluut niet van.
Wellicht heb ik last van een overmaats ego maar als ik geld op tafel leg dan wil ik daar ook wat voor en daar hoort een minimum aan sociale omgang gewoon bij.
Misschien ouderwets maar er zijn nu eenmaal waarden waar ik best een euro meer voor neer tel...
Als ik daar dus wat koop is het me enkel om de prijs te doen, een knuffel verwacht ik echt niet.
Ook het gebrek aan technische kennis is zo schrijnend dat je de schrik om het het hart slaat en niet alleen bij dit soort zaken trouwens.
Kijk, als de fietsenmaker om de hoek niet te moeilijk doet om wat al of niet bij hem is aangekocht en (ik ga even dromen) ik kan er nog wat van opsteken ook dan betaal ik daar graag wat meer voor. Meer betekent dan wel enkele euros, zelfs een tiental als het moet, maar geen honderden.
Beide combineren kan best, tot op zekere hoogte, en als je wil trekken we samen eens naar Muenchen (ik heb er gewoond), dan tref je de mensen achter de grootste websghops ter wereld.
Ik kan wel stellen dat er daar wel meer gewerkt dan gejammerd wordt...
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Hoi,
Da's gewoon BS.
De vraag waarom Hopmans niet wil verzenden heb ik al gesteld en dat gold zowel voor NL als BE, niet?
O, en dit terzjde, de klant IS koning. Zeker weten.
Ciao,
danny1407 schreef:torro schreef:Ik vind dat wanneer je als zaak en/of mens een fout maakt je wel wat extras mag doen voor diegene (bijv. wel opsturen naar België als goedmakertje) maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.
Je moet niet vergeten dat zo'n zaak (die normaal niet verstuurd) waarschijnlijk een contract heeft afgesloten met een postbedrijf.
Binnen hun contract wordt blijkbaar niet geleverd buiten Nederland.
Dat betekend dus met (in dit geval) de crank naar het postkantoor, verzekerd verzenden.
Die 12, 32 zal de zaak de kop niet kosten, maar ik kan me heel goed voorstellen dat deze handeling simpelweg niet uitgevoerd zal worden.
Nogmaals, de klant kan koning zijn vanuit het oogpunt van de winkelier.
Als de klant als koning behandeld wil worden, komt hij vaak van een koude kermis thuis...en terecht.
Da's gewoon BS.
De vraag waarom Hopmans niet wil verzenden heb ik al gesteld en dat gold zowel voor NL als BE, niet?
Ciao,
Hoi,
Jankende heikeutel.
Niet grappig?
Ciao,
Daniel1975 schreef:bumblebee schreef: Wanneer ik mijn topic startte, was het de bedoeling dat ik de situatie wat "schetste" daarom mijn "raar" taalgebruik volgens sommigen. Om me daar op aan te vallen vindt ik niet echt volwassen,...en verwacht ik al zeker niet van een forum moderator..
Het gaat mij totaal niet om je startpost. Die frustratie snap ik volledig! Maar lees je eigen post eens terug van 17-12-2010, 20:53 eens na. Die is zeer onduidelijk en erg slecht leesbaar.
En wij hebben als mod ook een taak om het forum leesbaar te houden. Wellicht dat ik het tactischer had kunnen doen; daarvoor excuus.
Jankende heikeutel.
Niet grappig?
Ciao,
Moet ik het toch even opnemen voor Hoppie. Als je daarheen gaat, moet je wel dondersgoed weten wat je koopt, want daar snappen de meesten achter de balie weinig van. Op de kledingafdeling wordt je sowieso prima geholpen en ik heb ook al twee keer materiaal gereserveerd daar. De laatste keer heb ik een trapas laten reserveren (het was wel nodig drie keer duidelijk te maken welke ik nu precies wilde hebben, maar afijn), die we toen al fietsend gingen ophalen. Toen ik aankwam stond er een enorme rij voor de balie, maar er kwam er eentje achter vandaan om te vragen wat ik nodig had, "want ik zou vast snel door willen fietsen?". Trapas gepakt en ik stond ook meteen vooraan bij de kassa, dat is nog eens service :d
~live fast, die young ~
fdegrove schreef:Hoi,
Da's gewoon BS.
Ciao,
Als je gaat lopen narren moet je wel je feiten op een rijtje hebben.
Arriverderci!
Ok. Dus als jij iets besteld hebt voor de laagste prijs die je kon vinden, dan vind je het prima om 3 weken op je produkt te wachten? En als het dan komt, dat het bv beschadigd is of het verkeerde product? En als je het terug wilt sturen, dat je je geld niet terug krijgt? Enkel na 15 telefoontjes en evenveel e-mails...fdegrove schreef:litespeed schreef:fdegrove schreef:Dat dit soort zaken die op Box-moving zijn gefundeerdc voor die prijs niet ook nog eens topservice kan leveren mag toch wel duidelijk zijn?
Zo duidelijk vind ik dat nog niet. Je kan het box-moving noemen, maar sommigen zijn zo groot 'geworden' dat ze met de verkochte volumes zoveel omzet genereren dat er zowel een scherpe prijs geboden kan worden als een meer dan fatsoenlijke service. Ik denk dan bijvoorbeeld aan ChainReactionCycles en Bike-Components.
Het enige wat ik op wil merken, is dat er tussen al die box movers (die jij voor het gemak op 1 hoop veegt: lage prijs = geen service) ook verschil in kwaliteit bestaat. En dat is voor mij als consument wel interessant om te weten.