Ridley Exalibur !!!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26
sommige moeten eerst de cursus "hoe plaats ik mijn achterwiel" volgen voordat ze over slappe kaders, kromme padden e.d praten.
ik kan bij iedere merk racefiets het wiel zo plaatsen dat hij het kader raakt,
ik kan bij iedere merk racefiets het wiel zo plaatsen dat hij het kader raakt,
RIDLEY the speed weapon
bij de excaluber raakte het wiel de kader
links en recht in mijn geval
heb vorig jaar excaluber gehad
4 gebroken
heel de ploeg reed ermee
tijdens eerste stage in spanje
20 van de 24 kaders gescheurd.
en iederee trok het wiel tegen de kader
zeg nu zelf
is het een slappe fiets of niet.....
links en recht in mijn geval
heb vorig jaar excaluber gehad
4 gebroken
heel de ploeg reed ermee
tijdens eerste stage in spanje
20 van de 24 kaders gescheurd.
en iederee trok het wiel tegen de kader
zeg nu zelf
is het een slappe fiets of niet.....
avia cyclingteam
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 12 December 2006
het feit dat je achterwiel tegen de liggende achtervork schuurde heeft meer te maken met je wiel (slag of naaf niet gecentreerd) of de plaatsing van je wiel in het frame. zou het een productiefout geweest zijn dan zouden er vele excaliburs ingeruild geweest zijn met dat probleem, mar de meeste problemen waren toch met "scheurende" kaders????? . nee ik denk dat je voordat je gaat fietsen of nadat je je wiel uitgenomen en herplaatst hebt je altijd moet controleren of je wiel gecentreerd in je frame staat!!!!!! doe je dat dan kun je geen schurende delen hebben
Jij gaat toch echt nog je eigen fabeltjes geloven hé!
Denk je nu echt dat een fabrikant een frame in garantie gaat vervangen als ze gewoon de klant moeten leren om een achterwiel juist te plaatsen? Vreemd toch, dat noch de fietsenmaker, noch de vertegenwoordiger, noch de verschillende mensen bij Ridley die dit geval beoordeeld hebben dat opgemerkt hebben, en jij hier plots ziet dat het eigenlijk mancebo&ridley is die gewoon een oen is.... yeah right!
het feit dat je achterwiel tegen de liggende achtervork schuurde heeft meer te maken met je wiel (slag of naaf niet gecentreerd) of de plaatsing van je wiel in het frame. zou het een productiefout geweest zijn dan zouden er vele excaliburs ingeruild geweest zijn met dat probleem, mar de meeste problemen waren toch met "scheurende" kaders????? . nee ik denk dat je voordat je gaat fietsen of nadat je je wiel uitgenomen en herplaatst hebt je altijd moet controleren of je wiel gecentreerd in je frame staat!!!!!! doe je dat dan kun je geen schurende delen hebben
Jij gaat toch echt nog je eigen fabeltjes geloven hé!
Denk je nu echt dat een fabrikant een frame in garantie gaat vervangen als ze gewoon de klant moeten leren om een achterwiel juist te plaatsen? Vreemd toch, dat noch de fietsenmaker, noch de vertegenwoordiger, noch de verschillende mensen bij Ridley die dit geval beoordeeld hebben dat opgemerkt hebben, en jij hier plots ziet dat het eigenlijk mancebo&ridley is die gewoon een oen is.... yeah right!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 01 mar 2006 21:50
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 12 December 2006
sommige moeten eerst de cursus "hoe plaats ik mijn achterwiel" volgen voordat ze over slappe kaders, kromme padden e.d praten. ik kan bij iedere merk racefiets het wiel zo plaatsen dat hij het kader raakt,
komaan dutchflandrien, ik rij al 15 jaar met een koersfiets, denk je nu echt dat ik niet weet hoe ik en achterwiel recht moet plaatsen?????
Het was trouwens aan de twee kanten dat het wiel schuurde.
Ik probeer hier Ridley niet af te breken, ik reageer hier gewoon op een topic over de Excalibur, en dacht, ik post dit even omdat de meeste hun verhalen toch maar van horen zeggen hebben.
Ze hebben trouwens uit hun fouten geleerd want de nieuwe excalibur van Gorik Gardeyn is een heel stuk beter. En mijn Noahtje is nog beter
sommige moeten eerst de cursus "hoe plaats ik mijn achterwiel" volgen voordat ze over slappe kaders, kromme padden e.d praten. ik kan bij iedere merk racefiets het wiel zo plaatsen dat hij het kader raakt,
komaan dutchflandrien, ik rij al 15 jaar met een koersfiets, denk je nu echt dat ik niet weet hoe ik en achterwiel recht moet plaatsen?????
Het was trouwens aan de twee kanten dat het wiel schuurde.
Ik probeer hier Ridley niet af te breken, ik reageer hier gewoon op een topic over de Excalibur, en dacht, ik post dit even omdat de meeste hun verhalen toch maar van horen zeggen hebben.
Ze hebben trouwens uit hun fouten geleerd want de nieuwe excalibur van Gorik Gardeyn is een heel stuk beter. En mijn Noahtje is nog beter
-
- Forum-lid
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26
Quote: Origineel geplaatst door mancebo&ridley op 13 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 12 December 2006sommige moeten eerst de cursus "hoe plaats ik mijn achterwiel" volgen voordat ze over slappe kaders, kromme padden e.d praten.
ik kan bij iedere merk racefiets het wiel zo plaatsen dat hij het kader raakt, komaan dutchflandrien, ik rij al 15 jaar met een koersfiets, denk je nu echt dat ik niet weet hoe ik en achterwiel recht moet plaatsen?????Het was trouwens aan de twee kanten dat het wiel schuurde.Ik probeer hier Ridley niet af te breken, ik reageer hier gewoon op een topic over de Excalibur, en dacht, ik post dit even omdat de meeste hun verhalen toch maar van horen zeggen hebben.Ze hebben trouwens uit hun fouten geleerd want de nieuwe excalibur van Gorik Gardeyn is een heel stuk beter. En mijn Noahtje is nog beter
heb je per abuis geen nobby nic op je achtervelg geplaatst
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 12 December 2006sommige moeten eerst de cursus "hoe plaats ik mijn achterwiel" volgen voordat ze over slappe kaders, kromme padden e.d praten.
ik kan bij iedere merk racefiets het wiel zo plaatsen dat hij het kader raakt, komaan dutchflandrien, ik rij al 15 jaar met een koersfiets, denk je nu echt dat ik niet weet hoe ik en achterwiel recht moet plaatsen?????Het was trouwens aan de twee kanten dat het wiel schuurde.Ik probeer hier Ridley niet af te breken, ik reageer hier gewoon op een topic over de Excalibur, en dacht, ik post dit even omdat de meeste hun verhalen toch maar van horen zeggen hebben.Ze hebben trouwens uit hun fouten geleerd want de nieuwe excalibur van Gorik Gardeyn is een heel stuk beter. En mijn Noahtje is nog beter
heb je per abuis geen nobby nic op je achtervelg geplaatst
RIDLEY the speed weapon