Nieuwe forum online!
Terwijl we toch bezig zijn ;D hoe verander je gebruikersnaam, of kijk er over?trekshack schreef:Weet er iemand hoe je je avatar moet aanpassen. Heb al gevonden "Gebruikerspaneel" ----> "profiel" ------> "wijzig avatar" ------> en dan zit ik vast.
Ik heb mijn vorige avatar kunnen verwijderen die een slechte fotokwaliteit had en mede door de uitvergrote avatars, maar dan? Hoe voeg je dan een nieuw avatar toe uit je afbeeldingen/documenten?
Momenteel is het avatar aangepast met een externe avatar maar toch, hoe voeg je een avatar toe vanuit je documenten/afbeeldingen?
Verder is het vernieuwde forum zeker geslaagd...
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force
Merci, dat is al veel beter zo. Nogmaals bedankt hélitespeed schreef:Voor je avatar moet je je foto eerst uploaden naar bijvoorbeeld imageshack.us. Dan vervolgens de link naar je foto bij 'URL' plaatsen.
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
Yep, ik heb hetzelfde probleem. Ik gooi er een zoekterm tegenaan waarvan ik zeker weet dat die hits moet opleveren maar krijg 0.jfk schreef:zoekfunctie werkt niet? krijg geen reactie's boven, of eerder gezegd teveel, waardoor hij er geen weergeeft.
Verder ziet het eruit als op een ander, niet aan fietsen gelinkt, Forum waarop ik actief was. Erg prettig in ieder geval dat je je eigen posts (Toon je eigen berichten) veel beter terug kunt vinden dan voorheen. Dat was voorheen in mijn optiek altijd een groot debakel
Oh ja, waarschijnlijk is het ook nu hier zo dat als je een PM stuurt, dit in je Outbox blijft staan totdat de ontvanger de PM daadwerkelijk leest. Is dus geen fout of probleem.
Even een PM aan mezlef gestuurd en idd, blijft in je Outbox staan totdat je de PB leest.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Helemaal niks mis mee. Strak design, goede opbouw, en voor mijn oudere ogen goede letters.
IK vind het een hele verbetering. Nog nog wat in de techniek en fysiek zetten en het komt helemaal goed.
marc
IK vind het een hele verbetering. Nog nog wat in de techniek en fysiek zetten en het komt helemaal goed.
marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Ziet er goed uit dat nieuwe forum. Wat ook heel leuk is is dat onze oude forum kleding ook weer actueel is. Url is nu weer fiets.nl/forum
Als jullie laten weten wanneer dit veranderd kan worden laat ik wel wat van me horen.freerider schreef:Er zijn nog wat gebruikers met inlogproblemen. Die helpen we eerst op weg, daarna kijken we even wat we met de namen kunnen doen.
Ik vrees dat dit met hand gewijzigd moet worden en niet alles is mogelijk. Daar moet dus even tijd voor gemaakt worden, ik kom er op terug.