Vuelta 2011
Ja, de TT van Mollema was dik in orde. Zat ook grinta in zoals het eruit zag. Ik 'vergat' Martin in mijn prognose Nibali zakte echt vet in op dat tweede gedeelte net zoals Wiggins trouwens. Cancellara kwam er weer niet door in de TT.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Tijdrit zitten kijken bij de Belg en Eurosport.
Froome (voor mij de verrassing van vandaag), Fuglsang en Kessiakoff doen het erg goed. Mollema ook, maar hij kan volgens mij nog groeien in zijn tijdrit (zit behoorlijk onrustig op zijn fiets). Nibali doet wat hij moest doen.
Wiggins schijnt vochtgebrek hebben gehad, vandaar zijn terugval in het tweede deel.
Klassement kan nog alle kanten op, maar v/d Broeck, Rodriguez, Menchov kan definitief een streep door.
Volgens mij is er ondanks de grote verschillen van vandaag nog niets beslist.
Mollema op het podium (met steun van Kruiswijk en LL)?!
Van mij mag het!!
Hoe dan ook, ik heb genoten!
Froome (voor mij de verrassing van vandaag), Fuglsang en Kessiakoff doen het erg goed. Mollema ook, maar hij kan volgens mij nog groeien in zijn tijdrit (zit behoorlijk onrustig op zijn fiets). Nibali doet wat hij moest doen.
Wiggins schijnt vochtgebrek hebben gehad, vandaar zijn terugval in het tweede deel.
Klassement kan nog alle kanten op, maar v/d Broeck, Rodriguez, Menchov kan definitief een streep door.
Volgens mij is er ondanks de grote verschillen van vandaag nog niets beslist.
Mollema op het podium (met steun van Kruiswijk en LL)?!
Van mij mag het!!
Hoe dan ook, ik heb genoten!
Heeft er iemand foto's van Wiggins zijn TT bike van vandaag? Het viel me op dat zijn armsteunen op twee grote pijlers stonden. Had Wiggins dan zo'n klein frame?
Helaas geeft de pagina op Cyclingnews een 404:Page not found
Hier een foto van de aankondiging van de TT bike op Cyclingweekly Daar staan de armsteunen veel lager dan vandaag.
Helaas geeft de pagina op Cyclingnews een 404:Page not found
Hier een foto van de aankondiging van de TT bike op Cyclingweekly Daar staan de armsteunen veel lager dan vandaag.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Lijkt me geen plausibele verklaring. Ik zou dan juist het tegenovergestelde verwachten aangezien bij een TT over 47km de aerodynamica een veel grotere rol speelt. Bij een proloog wil je een zo groot mogelijk vermogen trappen en dan maakt 10Watt extra door een slechtere aerodynamica veel minder uit (niet dat aerodynamica dan geheel niet belangrijk is natuurlijk). Wellicht kan dan (proloog met lagere armsteunen), ondanks de slechtere aerodynamica, een groter uitwendig vermogen geleverd worden en wel zoveel meer dat de slechtere aerodynamica toch gecompenseerd wordt.
Lijkt er dan op dat Wiggins die proloog positie niet over langere tijd kan vasthouden. Mocht dit alles zo zijn dan verbaasd me toch de 'zeer' hoge armsteunen van vandaag. Al met al toch een genot om Wiggins te zien draaien zeg.
Lijkt er dan op dat Wiggins die proloog positie niet over langere tijd kan vasthouden. Mocht dit alles zo zijn dan verbaasd me toch de 'zeer' hoge armsteunen van vandaag. Al met al toch een genot om Wiggins te zien draaien zeg.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- de zwarten
- Forum-lid HC
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17
Wat Litespeed zegt, denk ik.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Dat denk ik ook wel (ik kan niets anders verzinnen) maar die space torens zoals vandaag bij Wiggins vielen me in het verleden nooit op, bij niemand. Zo'n fiets zou hier op het forum 'afgemaakt' worden net zoals met normale fietsen en space torens. Anyways.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dit is aerodynamisch interessanter, lijkt mij. Zo'n hogere balhoofdbuis vangt meer wind dan die dunne verhogingen. Bovendien wil je hoogteverschil tussen basebar en armpads.
Als het al invloed heeft op het sturen, is dat niet het meest belangrijke op een TT-fiets.
Als het al invloed heeft op het sturen, is dat niet het meest belangrijke op een TT-fiets.
- de zwarten
- Forum-lid HC
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17
Ik denk ook dat ze anders allerlei soorten op-maat frames moeten maken.
Nu is het gewoon 1 maat (en dus een stuk goedkoper), en spelen met de hoogte naargelang het een korte of lange tijdrit is.
Nu is het gewoon 1 maat (en dus een stuk goedkoper), en spelen met de hoogte naargelang het een korte of lange tijdrit is.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®