Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Status forumproblemen

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5874
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 28 mar 2013 18:54

freerider schreef:Het goede nieuws is dat je (hoop ik ;-)) vanaf nu eindelijk je eigen wachtwoord en/of mailadres kunt wijzigen.
En de forum naam ook? ;) :?:

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39559
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 28 mar 2013 19:00

buzz schreef: Je zou de lay-out van het forum kunnen vergroten mbv de Ctrl-toets en het muiswieltje. Daarmee schuif je die rommel eveneens uit beeld. En worden de letters bovendien ook weer een beetje leesbaar. ;)
Maar dit is toch niet de bedoeling jongens?

En heeft nu echt niemand kunnen bedenken dat de servers dit niet aankunnen? Noem mij kritisch, maar ik noem het dom.
Less is bore

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 28 mar 2013 19:41

daniel1975 schreef:Maar dit is toch niet de bedoeling jongens? En heeft nu echt niemand kunnen bedenken dat de servers dit niet aankunnen? Noem mij kritisch, maar ik noem het dom.
Helemaal eens met Daniel. En dit is niet de eerste keer dat omzetting zo slecht gaat. Nog afgezien dat er vooraf totaal geen informatie over gepland onderhoud is rond gestuurd. Als mijn IT medewerkers zulk werk afleveren dan is het exit.
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 mar 2013 19:48

Er wordt duidelijk op dit moment aan de site gewerkt. Op dit moment is de website veel breder dan vanmiddag. Die link op de FP worden weer herstelt als de boel stabiel draait.

We kregen pas op 't allerlaatste moment te horen dat ze het forum naar een andere server gingen verhuizen. Het is amateurisme ten top bij de bedrijven die het iedere keer gefixt moeten krijgen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 28 mar 2013 20:03

Amateurisme? Ach, Sanoma is toch een moloch?! Dan gebeuren dat soort dingen. Amateurisme is gewoon mode; het is veel belangrijker dat je lekker optimisch, fun en communicabel bent; immers.

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 28 mar 2013 20:13

Waar ik bij wil zeggen dat Freerider zich - qua communicatie - kranig weert. B'vo!

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1504
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 28 mar 2013 23:06

Nog een update dan maar. Laat ik eens beginnen met wat goed nieuws. Niet pas dinsdag, maar morgenochtend al wordt alles op een snellere server gezet. Waardoor we als het goed is geen "onderhouds" pagina's meer krijgen voorgeschoteld en de site gewoon netjes en vlug wordt geladen.
Het slechte nieuws is dat daarvoor het forum nog weer even uitgezet wordt vannacht en begin morgenochtend.

Tav alle opmerkingen hierboven over amateurisme, dommigheid en gebrekkige informatievoorziening.....ik kan het helaas alleen maar met jullie eens zijn. Zou het hééééééél graag anders zien, maar het is nu eenmaal zo als het is. Hopelijk zijn we nu snel uit de narigheid en kunnen we na 2 jaar eindelijk gaan bouwen aan een fatsoenlijk platform. Hou nog even vol :roll:
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
apexrider
Forum-lid
Berichten: 1642
Lid geworden op: 16 okt 2009 21:39
Locatie: Almere

Gebruikersavatar apexrider 29 mar 2013 13:30

thestudent schreef:Op google chrome werkt op dit moment helemaal niets. Ook de gewone website wordt totaal niet fatsoenlijk weergegeven. Dus moet ik maar weer vluchten naar het slome internet explorer. Waarom hebben website bouwers dit nog altijd niet door?

Verder is het forum alleen nog maar te bereiken door het fiets.nl/forum te typen. Waarom is er geen link meer op de hoofdpagina? Dit is allemaal uitermate vreemd? Waarom al dit geklooi, doe het goed of doe het niet? Op deze manier loopt het forum meteen leeg en is er geen instroom van nieuwe leden die op de hoofdpagina niet eens kunnen zien dat er een forum bestaat.
Je zou even de cache kunnen wissen of, wanneer je http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hebt geladen, even op de url bar klikken zodat de cursor daar komt te staan en dan SHIFT+F5 indrukken.
Afbeelding

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 29 mar 2013 13:47

Is het niet handig om de ‘onwetende’ forumgebruikers te melden dat het nieuwe forum op een nieuw adres (http://www.fiets.nl/forum" onclick="window.open(this.href);return false;) te vinden is? Wellicht immers dat menigeen al 'n paar dagen vergeefse pogingen doet via het oude adres (http://www.fiets-forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;).

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 29 mar 2013 14:51

buzz schreef:Is het niet handig om de ‘onwetende’ forumgebruikers te melden dat het nieuwe forum op een nieuw adres (http://www.fiets.nl/forum" onclick="window.open(this.href);return false;) te vinden is? Wellicht immers dat menigeen al 'n paar dagen vergeefse pogingen doet via het oude adres (http://www.fiets-forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;).
Ik denk dat je het oude http://forum.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bedoelt?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 mar 2013 14:59

Dat adres is 2 jaar geleden al overgegaan in het huidige adres.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 29 mar 2013 15:24

elefantino schreef:Overigens heb ik niet zo veel last van die balk rechts (het is dat Daniel erover begon, anders was het me niet eens opgevallen).
Een derde van je scherm wit en jou valt het niet op!?!?!? :shock:
buzz schreef:Je zou de lay-out van het forum kunnen vergroten mbv de Ctrl-toets en het muiswieltje. Daarmee schuif je die rommel eveneens uit beeld. En worden de letters bovendien ook weer een beetje leesbaar. ;)
Dat kan je doen, ja, ...maar moet je dan voor elke pagina die je opent doen en blijven doen voor elke volgende pagina. Lekker irritant! :roll:

Plaats reactie