Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

SPD-SL schoenen van de ALDI. Goede kwaliteit?

Gebruikersavatar
drestar
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 26 aug 2011 21:08

Gebruikersavatar drestar 19 sep 2011 13:21

echt vervelend allemaal! die schoenen kun je dan waarschijnlijk nu wel weggooien?

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 19 sep 2011 21:58

flores schreef:@drestar; of je bent net zo eigenwijs als mijn dochter óf/én je bent net zo'n volhouder als mijn doch...

je weet zeker dat het je dochter niet is....... :D :D :D
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

Gebruikersavatar
drestar
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 26 aug 2011 21:08

Gebruikersavatar drestar 20 sep 2011 12:34

ja dat weet hij zeker, :P

gisteren ook iemand zien vallen die niet los van de pedalen kwam, daar ga je dan :)

twangeelen
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 sep 2011 12:29
Locatie: Grevenbicht, Limburg

twangeelen 20 sep 2011 14:47

keesdevries schreef:Hoi! Ik heb bij Rose voor 80 euro SPD-SL schoenen gekocht. Ik kan die nog afbestellen.
Ik heb namelijk gezien dat de Aldi binnenkort voor 30 euro ook fietsschoenen te koop heeft.
Zouden dat goede kwaliteit schoenen kunnen zijn? http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_37/OFF02.SHTML
DIe schoenen die ik heb besteld zijn van het huismerk, van Rose zelf dus, maar als deze
Aldi schoenen ook okay zijn dan scheelt dat weer behoorlijk wat geld.
Heb jij wel eens Aldi/Lidl schoenen aangehad en was de kwaliteit okay?

een 2 jaartjes terug stonden ong dezelfde schoenen bij de aldi voor 30 eu helemaal in het zwart.ik heb ze ook gehad . ze waren prim aen je krijgt echt geen last van je voeten ofzo, wel moet ik zeggen als je voor de sidi / northwave of shimano schoenen gaat heb heb je geen kunstleder nog een betere pasvorm , vormen meer naar je voeten en een betere ventilatei. ik raad je dus aan toch de verleiding niet aan te gaan en sidi's te kopen van ong 130 eu

\mvg twan

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 23 okt 2011 19:12

farelli schreef:Ik heb gisteravond nog efkes een ondershirtje met windbreaker gekocht voor 9 euri. Zag en voelde er goed uit. Moet het nog proberen.
Inmiddels meerdere malen aangehad. Ik ben er niet kapot van. De windbreaker functioneert ok, maar het ademt onvoldoende. Mijn borst wordt helemaal nat en daarna koud. En dat was niet de bedoeling.
Ik stop met het kopen van goedkope rommel... :( :evil:
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

mimarron
Forum-lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 15 dec 2009 09:21
Locatie: Randstad

mimarron 30 dec 2011 12:47

weet iemand toevallig of de schoenen nog ergens liggen in maat 44/45 ?
liefst noord holland
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )

Plaats reactie