Felt
Ik heb ook een F1 frame besteld en bijna helemaal opgebouwd - nu heb ik 1 probleem - de doorvoer van de kabel voor de voorderailleur - ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar om de kabel die ik onder het bottom bracket in het frame laat lopen - uit de uitsparing/gat die er zit voor de kabel bij de derailleur te krijgen....
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, alle hulp is zeer welkom.
alvast dank.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, alle hulp is zeer welkom.
alvast dank.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Update
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 21 sep 2014 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
@presto, normaal zit hier een liner gemonteerd, ik begrijp dat dit bij jou niet het geval is.
Ik heb ook bovenstaand ex argos frame, bij mij was de liner bijna doormidden zodat normaal doorvoeren niet meer lukte, ik heb een oude remkabel eerst van boven doorgevoerd en daarna via de onderkant deze weer teruggetrokken met een nieuwe liner, aan de onderkant was de opening groter.
Misschien helpt dit bij jou.
Ik heb ook bovenstaand ex argos frame, bij mij was de liner bijna doormidden zodat normaal doorvoeren niet meer lukte, ik heb een oude remkabel eerst van boven doorgevoerd en daarna via de onderkant deze weer teruggetrokken met een nieuwe liner, aan de onderkant was de opening groter.
Misschien helpt dit bij jou.
-
- Forum-lid
Erg mooi maar denk dat het ook wel een paar € heeft gekostStuntman Mike schreef:Mooi voor de winter als blubberfiets..
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Jaap Telder
- Forum-lid
T.z.t. fotootje plaatsen ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Weet iemand van jullie of er ergens reviews te vinden zijn van de Felt B14 en eventueel ook van de S32? Ik ben op zoek naar neutrale (dus niet-commerciële) informatie maar kan googlend niks vinden, behalve dan algemene dingen over dat de triathlonfietsen van Felt een goede prijs-kwaliteitverhouding hebben. Maar ik zoek dus naar meer een overzicht van de sterke en zwakke punten van die modellen e.d.
Achtergrond is dat ik op zoek ben naar een triathlonfiets, bike-fitting gedaan bij Jeroen van tri-run in Hilversum (heel erg leuk en interessant trouwens), en daar kwamen een paar fietsen uit die qua geometrie voor mij geschikt zijn. Daarvan passen eigenlijk alleen die Felts binnen mijn budget (en zo van het plaatje vind ik ze ook de mooiste van de opties, da's mooi meegenomen). Nou verkoopt tri-run ook Felts, en dat vind ik op zich geen bezwaar, ik bedoel: ik vertrouw het advies wel. Maar ik heb nog wel behoefte aan wat onafhankelijkere informatie.
Ik ben benieuwd of jullie iets weten, misschien uit fiets- of triathlontijdschriften?
Louise
Achtergrond is dat ik op zoek ben naar een triathlonfiets, bike-fitting gedaan bij Jeroen van tri-run in Hilversum (heel erg leuk en interessant trouwens), en daar kwamen een paar fietsen uit die qua geometrie voor mij geschikt zijn. Daarvan passen eigenlijk alleen die Felts binnen mijn budget (en zo van het plaatje vind ik ze ook de mooiste van de opties, da's mooi meegenomen). Nou verkoopt tri-run ook Felts, en dat vind ik op zich geen bezwaar, ik bedoel: ik vertrouw het advies wel. Maar ik heb nog wel behoefte aan wat onafhankelijkere informatie.
Ik ben benieuwd of jullie iets weten, misschien uit fiets- of triathlontijdschriften?
Louise
Weblog over hoe ik op mijn 50e Ironman werd (en meer): http://www.delftweg9.nl/triathlon/
-
- Forum-lid HC
Stel je vraag ook even op het triathlon forum http://www.triathlonforum.nl/index.php of Slowtwitch forum of Facebook heeft ook een tri-groepen zoals Tri-toppers of Triathlon en Duathlon liefhebberslouise schreef:Ik ben benieuwd of jullie iets weten, misschien uit fiets- of triathlontijdschriften?
Louise
What makes the boat go faster?
Ja, dank, heb me net aangemeld op het triathlonforum, met deze vraag in mijn achterhoofd. Zit niet op Facebook.
Weblog over hoe ik op mijn 50e Ironman werd (en meer): http://www.delftweg9.nl/triathlon/