Ervaring webshops
ik heb enkel goede ervaringen met webshops
Van de volgende heb ik gebruik gemaakt:
- Futurumshop. Meerdere keren, zeer netjes contact en snelle levering, niet per se de goedkoopste
- Mantel: goedkoop en snel
- bike-components.de aanrader, snelle levering, goed verpakt, echt top
- hibike.de 1 keer gebruikt, netjes, geen klachten.
Van de volgende heb ik gebruik gemaakt:
- Futurumshop. Meerdere keren, zeer netjes contact en snelle levering, niet per se de goedkoopste
- Mantel: goedkoop en snel
- bike-components.de aanrader, snelle levering, goed verpakt, echt top
- hibike.de 1 keer gebruikt, netjes, geen klachten.
-
- Forum-lid
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33
Futurumshop is mede daarom niet de goedkoopste, je betaald natuurlijk gewoon indirect.sjoerdth schreef:Ik heb er een aantal keer wat besteld, 1 of 2 keer ook weer wat retour moeten sturen, dat ging op zich allemaal prima. Communicatie per mail ook, zowel bij vragen voor een bestelling als bij het retour zenden. Enige nadeel is dat je bij zo'n kleinere winkel zelf opdraait voor de verzendkosten bij retour, bij een grotere jongen zoals bv. futurum werken ze gewoon met een antwoord nummer.lvgh schreef:Wat is er goed aan de service? Hebben we het dan over aftersales, omruilen etc.? Want bijv. alleen snel opsturen is nog niet genoeg vind ik.MaSa schreef:http://www.bakkerracingproducts.nl/ super service en dito prijzen!
Een grote zaak waar je gratis kunt retourneren zal ook veel meer retour krijgen. Dat verhoogd de kans dat jij als consument een artikel krijgt wat al eerder naar een ander is gestuurd dus ook.
Tis natuurlijk ook een rare manier van shoppen, iets bestellen met een focus op terugzenden.
Focus nee, maar met name bij kleding zeker wel iets waarmee je rekening moet houden.GoldenRatio schreef: Tis natuurlijk ook een rare manier van shoppen, iets bestellen met een focus op terugzenden.
Zelf vergelijk ik inderdaad ook eerst prijzen en als ik bij een winkel met "gratis" retourneren misschien wat duurder uit ben, maar dat verschil minder is dan de retourkosten dan bestel ik toch daar. En wat tegenwoordig natuurlijk een veel toegepaste methode is bij kleding is om meerdere maten te bestellen van hetzelfde artikel om te kijken wel het beste past.
Iemand ervaring met www.xxcycle.fr ?
(Tot nu toe de enige webshop waar ik een 42, 110 BCD binnenblad van Stronglight kan vinden)
(Tot nu toe de enige webshop waar ik een 42, 110 BCD binnenblad van Stronglight kan vinden)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 18 okt 2013 17:26
Ik heb altijd goede ervaringen met Futurumshop.
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Berichten: 431
- Lid geworden op: 10 aug 2013 21:58
- Locatie: Hilversum
- Contact
my 2 cts.
Wiggle is goedkoop en heeft een groot assortiment. Wel een beetje traag. Het duurt een week eer je de spullen hebt. Ze verkopen kleding van DHB, waar ik zeer gecharmeerd van ben.
Futurumshop is te gek als je haast hebt. Voor 19:30 besteld, de volgende dag geleverd (mits voorradig natuurlijk). Dan wil ik wel iets meer betalen.
Bobshop. Goede aanbiedingen soms. Snelle levering (2 dagen) met gratis bidon.
Wiggle is goedkoop en heeft een groot assortiment. Wel een beetje traag. Het duurt een week eer je de spullen hebt. Ze verkopen kleding van DHB, waar ik zeer gecharmeerd van ben.
Futurumshop is te gek als je haast hebt. Voor 19:30 besteld, de volgende dag geleverd (mits voorradig natuurlijk). Dan wil ik wel iets meer betalen.
Bobshop. Goede aanbiedingen soms. Snelle levering (2 dagen) met gratis bidon.
Prima shop: woensdag iets besteld, zelfde dag ging het pakketje op de post, zaterdag op de deurmat53x11 schreef:Iemand ervaring met http://www.xxcycle.fr ?
(Tot nu toe de enige webshop waar ik een 42, 110 BCD binnenblad van Stronglight kan vinden)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
+1 voor bikeparts4u.nl
dat je een 1 1/4 stuurpen bestelt en gelijk een mailtje krijgt of je je wel realiseert dat deze enkel geschikt zijn voor canyons (was wel de bedoeling)
+ 1 voor bakkerracingproducts.nl
verkeerde maat handschoenen binnengekregen, mailcontact liep hierna wat moeizaam maar krijg uiteindelijk duurdere thuis omdat de juiste maat niet meer op voorraad bleek
+ 1 voor futurumshop
uitstekende communicatie, relatief wel vaak duurder dus vaak shoppen bij webshops waar je gewoon wel verdendkosten betaalt scheelt echt. Van mijn mavic armwarmers lieten naden los, na een mailtje gelijk totaalbedrag retour (en ik mocht de armwarmers houden -->>> naaimachine)
dat je een 1 1/4 stuurpen bestelt en gelijk een mailtje krijgt of je je wel realiseert dat deze enkel geschikt zijn voor canyons (was wel de bedoeling)
+ 1 voor bakkerracingproducts.nl
verkeerde maat handschoenen binnengekregen, mailcontact liep hierna wat moeizaam maar krijg uiteindelijk duurdere thuis omdat de juiste maat niet meer op voorraad bleek
+ 1 voor futurumshop
uitstekende communicatie, relatief wel vaak duurder dus vaak shoppen bij webshops waar je gewoon wel verdendkosten betaalt scheelt echt. Van mijn mavic armwarmers lieten naden los, na een mailtje gelijk totaalbedrag retour (en ik mocht de armwarmers houden -->>> naaimachine)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16482
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Erg goede ervaring met Futurum.
In november 2011 bij een Garmin Edge 800 aangeschaft.
Op maandag 21 oktober een mail gestuurd dat ik water onder het scherm had.
Dezelfde dag antwoord gekregen dat ik hem kosteloos (vanuit België) kon retourneren en dat ze er naar gingen kijken.
Op dinsdag 22 oktober de Garmin opgestuurd.
Op vrijdag 25 oktober een mailtje gekregen dat ze een nieuwe hadden opgestuurd.
Nieuw toestel op zaterdag 26 oktober in mijn bezit.
Hadden ze zelf al een mailtje naar Garmin gestuurd om de code van mijn City Navigator DVD terug vrij te zetten.
Kortom TOP van Futurum.
In november 2011 bij een Garmin Edge 800 aangeschaft.
Op maandag 21 oktober een mail gestuurd dat ik water onder het scherm had.
Dezelfde dag antwoord gekregen dat ik hem kosteloos (vanuit België) kon retourneren en dat ze er naar gingen kijken.
Op dinsdag 22 oktober de Garmin opgestuurd.
Op vrijdag 25 oktober een mailtje gekregen dat ze een nieuwe hadden opgestuurd.
Nieuw toestel op zaterdag 26 oktober in mijn bezit.
Hadden ze zelf al een mailtje naar Garmin gestuurd om de code van mijn City Navigator DVD terug vrij te zetten.
Kortom TOP van Futurum.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend