Pagina 6 van 71

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 17 apr 2013 16:22
door cazz
ik heb enkel goede ervaringen met webshops

Van de volgende heb ik gebruik gemaakt:
- Futurumshop. Meerdere keren, zeer netjes contact en snelle levering, niet per se de goedkoopste
- Mantel: goedkoop en snel
- bike-components.de aanrader, snelle levering, goed verpakt, echt top
- hibike.de 1 keer gebruikt, netjes, geen klachten.

Re: Ervaring webshop"s

Geplaatst: 17 apr 2013 21:08
door GoldenRatio
sjoerdth schreef:
lvgh schreef:
MaSa schreef:http://www.bakkerracingproducts.nl/ super service en dito prijzen!
Wat is er goed aan de service? Hebben we het dan over aftersales, omruilen etc.? Want bijv. alleen snel opsturen is nog niet genoeg vind ik.
Ik heb er een aantal keer wat besteld, 1 of 2 keer ook weer wat retour moeten sturen, dat ging op zich allemaal prima. Communicatie per mail ook, zowel bij vragen voor een bestelling als bij het retour zenden. Enige nadeel is dat je bij zo'n kleinere winkel zelf opdraait voor de verzendkosten bij retour, bij een grotere jongen zoals bv. futurum werken ze gewoon met een antwoord nummer.
Futurumshop is mede daarom niet de goedkoopste, je betaald natuurlijk gewoon indirect.
Een grote zaak waar je gratis kunt retourneren zal ook veel meer retour krijgen. Dat verhoogd de kans dat jij als consument een artikel krijgt wat al eerder naar een ander is gestuurd dus ook.

Tis natuurlijk ook een rare manier van shoppen, iets bestellen met een focus op terugzenden.

Re: Ervaring webshop"s

Geplaatst: 18 apr 2013 10:20
door sjoerdth
GoldenRatio schreef: Tis natuurlijk ook een rare manier van shoppen, iets bestellen met een focus op terugzenden.
Focus nee, maar met name bij kleding zeker wel iets waarmee je rekening moet houden.

Zelf vergelijk ik inderdaad ook eerst prijzen en als ik bij een winkel met "gratis" retourneren misschien wat duurder uit ben, maar dat verschil minder is dan de retourkosten dan bestel ik toch daar. En wat tegenwoordig natuurlijk een veel toegepaste methode is bij kleding is om meerdere maten te bestellen van hetzelfde artikel om te kijken wel het beste past.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 21 apr 2013 22:37
door iichel
*opgelost*

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 okt 2013 10:46
door 53x11
Iemand ervaring met www.xxcycle.fr ?
(Tot nu toe de enige webshop waar ik een 42, 110 BCD binnenblad van Stronglight kan vinden)

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 okt 2013 20:25
door tommasini
Heb hier 2 jaar geleden een TA-trapas gekocht. Geen problemen gehad, redelijk snelle levering (na 3 dagen).

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 24 okt 2013 16:31
door ridley_erik
Ik heb altijd goede ervaringen met Futurumshop.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 24 okt 2013 16:41
door jsprbcn
Goede ervaringen met de volgende:

wiggle.co.uk - zeer trouwe klant daar :-)
canyon.com
all1sport.com
bobshop.de
probikekit.co.uk
chainreactioncycles.com
sport77.nl
deporvillage.com

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 24 okt 2013 16:42
door Martin Swinkels
my 2 cts.

Wiggle is goedkoop en heeft een groot assortiment. Wel een beetje traag. Het duurt een week eer je de spullen hebt. Ze verkopen kleding van DHB, waar ik zeer gecharmeerd van ben.

Futurumshop is te gek als je haast hebt. Voor 19:30 besteld, de volgende dag geleverd (mits voorradig natuurlijk). Dan wil ik wel iets meer betalen.

Bobshop. Goede aanbiedingen soms. Snelle levering (2 dagen) met gratis bidon.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 26 okt 2013 20:08
door 53x11
53x11 schreef:Iemand ervaring met http://www.xxcycle.fr ?
(Tot nu toe de enige webshop waar ik een 42, 110 BCD binnenblad van Stronglight kan vinden)
Prima shop: woensdag iets besteld, zelfde dag ging het pakketje op de post, zaterdag op de deurmat :-)

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 31 okt 2013 17:14
door monsieurpinot
+1 voor bikeparts4u.nl
dat je een 1 1/4 stuurpen bestelt en gelijk een mailtje krijgt of je je wel realiseert dat deze enkel geschikt zijn voor canyons (was wel de bedoeling)
+ 1 voor bakkerracingproducts.nl
verkeerde maat handschoenen binnengekregen, mailcontact liep hierna wat moeizaam maar krijg uiteindelijk duurdere thuis omdat de juiste maat niet meer op voorraad bleek
+ 1 voor futurumshop
uitstekende communicatie, relatief wel vaak duurder dus vaak shoppen bij webshops waar je gewoon wel verdendkosten betaalt scheelt echt. Van mijn mavic armwarmers lieten naden los, na een mailtje gelijk totaalbedrag retour (en ik mocht de armwarmers houden -->>> naaimachine)

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 31 okt 2013 17:38
door Lcsmet
Erg goede ervaring met Futurum.
In november 2011 bij een Garmin Edge 800 aangeschaft.
Op maandag 21 oktober een mail gestuurd dat ik water onder het scherm had.
Dezelfde dag antwoord gekregen dat ik hem kosteloos (vanuit Belgiƫ) kon retourneren en dat ze er naar gingen kijken.
Op dinsdag 22 oktober de Garmin opgestuurd.
Op vrijdag 25 oktober een mailtje gekregen dat ze een nieuwe hadden opgestuurd.
Nieuw toestel op zaterdag 26 oktober in mijn bezit.

Hadden ze zelf al een mailtje naar Garmin gestuurd om de code van mijn City Navigator DVD terug vrij te zetten.

Kortom TOP van Futurum.