Draagvlak creëren voor je dure hobby bij je partner
En als je een stuk of wat fietsen in de schuur en op zolder hebt staan en wat truitjes en schoentjes in de kast hebt ben je metroman?
Het is weer bijna weekend. Ik voorspel dit topic een grote toekomst.
Het is weer bijna weekend. Ik voorspel dit topic een grote toekomst.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je was mij al voorGastheerg schreef:Goeie laarsjes staan wel geil. Ik snap het wel
Less is bore
Momenteel ben ik met mw Scepticus op zoek een appartement, en ik moest wel even grinniken toen ze tegen de meneer van de makelaar zei dat we allebei fietsen dus dat er in huis ruimte moet zijn voor minimaal 6 fietsen
En aangezien we waarschijnlijk in Amsterdam gaan wonen vindt ze het ook geen probleem als ik een baanfiets koop
En aangezien we waarschijnlijk in Amsterdam gaan wonen vindt ze het ook geen probleem als ik een baanfiets koop
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Haha, hebben wij ook wel serieus rekening mee gehouden bij de aankoop van een huis: plek voor de fietsen. Niet dat het een absolute nono was geweest bij een droomhuis, maar ben wel erg blij met onze megagarage en zolder Ergste is dat we het ook uitgesproken hebben inderdaad bij de bezichtiging..scepticus schreef:Momenteel ben ik met mw Scepticus op zoek een appartement, en ik moest wel even grinniken toen ze tegen de meneer van de makelaar zei dat we allebei fietsen dus dat er in huis ruimte moet zijn voor minimaal 6 fietsen
En ik ken zat heren die meerdere fietsschoenen hebben, setje witte voor de mooi, setje voor slecht weer, setje voor de MTB terwijl je prima SPD plaatjes op je racer kunt zetten, dus waarom mogen wij dan geen meerdere laarzen hebben?
~live fast, die young ~
Herkenbaar! Ook uitgesproken tijdens bezichtigingen, onze makelaar ging er zelfs een beetje rekening mee houden bij volgende bezichtigingen. Inmiddels hangen ze alle6 gebroederlijk naast elkaar in de schuurgirlinred schreef:Haha, hebben wij ook wel serieus rekening mee gehouden bij de aankoop van een huis: plek voor de fietsen. Niet dat het een absolute nono was geweest bij een droomhuis, maar ben wel erg blij met onze megagarage en zolder Ergste is dat we het ook uitgesproken hebben inderdaad bij de bezichtiging..scepticus schreef:Momenteel ben ik met mw Scepticus op zoek een appartement, en ik moest wel even grinniken toen ze tegen de meneer van de makelaar zei dat we allebei fietsen dus dat er in huis ruimte moet zijn voor minimaal 6 fietsen
En ik ken zat heren die meerdere fietsschoenen hebben, setje witte voor de mooi, setje voor slecht weer, setje voor de MTB terwijl je prima SPD plaatjes op je racer kunt zetten, dus waarom mogen wij dan geen meerdere laarzen hebben?
@gastheer: Da's waar, maar wat mij betreft hoeft ze dan alleen het geilste paar te houden...
(Ach, zolang er maar geen Uggs komen - dan is de relatie instantaan over - vind ik het wel best)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
It's all about PERFORMANCE!knutmo schreef:Alle wielrenners zijn metromannen. ALLEMAAL!farelli schreef:En als je een stuk of wat fietsen in de schuur en op zolder hebt staan en wat truitjes en schoentjes in de kast hebt ben je metroman?
Dat kan helemaal niet prima, hoe kom je daar nou bij?!?!girlinred schreef: En ik ken zat heren die meerdere fietsschoenen hebben, setje witte voor de mooi, setje voor slecht weer, setje voor de MTB terwijl je prima SPD plaatjes op je racer kunt zetten,
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier is de deal dat het is toegestaan bij serieuze kou53x11 schreef: (Ach, zolang er maar geen Uggs komen - dan is de relatie instantaan over - vind ik het wel best)
Less is bore
Ik laat ze wel thuis hoor volgende week: des te meer ruimte is er in de koffer voor m'n blauwe, zwarte, bruine, witte en paarse pumps en m'n sandaaltjes en gekleurde gympen natuurlijkdaniel1975 schreef:Hier is de deal dat het is toegestaan bij serieuze kou53x11 schreef: (Ach, zolang er maar geen Uggs komen - dan is de relatie instantaan over - vind ik het wel best)
Maak me geklien schreef:paarse pumps
Yeah right! Cool filmpje met iemand die het helemaal verwoordt!scepticus schreef: It's all about PERFORMANCE!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton