Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Draagvlak creëren voor je dure hobby bij je partner

farelli
Forum-lid

farelli 09 mar 2012 16:11

En als je een stuk of wat fietsen in de schuur en op zolder hebt staan en wat truitjes en schoentjes in de kast hebt ben je metroman?
Het is weer bijna weekend. Ik voorspel dit topic een grote toekomst. :D
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 09 mar 2012 16:14

Gastheerg schreef:Goeie laarsjes staan wel geil. Ik snap het wel 8-)
Je was mij al voor :mrgreen:
Less is bore

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 09 mar 2012 16:33

Momenteel ben ik met mw Scepticus op zoek een appartement, en ik moest wel even grinniken toen ze tegen de meneer van de makelaar zei dat we allebei fietsen dus dat er in huis ruimte moet zijn voor minimaal 6 fietsen :mrgreen:

En aangezien we waarschijnlijk in Amsterdam gaan wonen vindt ze het ook geen probleem als ik een baanfiets koop :mrgreen:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 09 mar 2012 16:54

scepticus schreef:Momenteel ben ik met mw Scepticus op zoek een appartement, en ik moest wel even grinniken toen ze tegen de meneer van de makelaar zei dat we allebei fietsen dus dat er in huis ruimte moet zijn voor minimaal 6 fietsen :mrgreen:
Haha, hebben wij ook wel serieus rekening mee gehouden bij de aankoop van een huis: plek voor de fietsen. Niet dat het een absolute nono was geweest bij een droomhuis, maar ben wel erg blij met onze megagarage en zolder :mrgreen: Ergste is dat we het ook uitgesproken hebben inderdaad bij de bezichtiging..

En ik ken zat heren die meerdere fietsschoenen hebben, setje witte voor de mooi, setje voor slecht weer, setje voor de MTB terwijl je prima SPD plaatjes op je racer kunt zetten, dus waarom mogen wij dan geen meerdere laarzen hebben?
~live fast, die young ~

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 09 mar 2012 17:11

girlinred schreef:
scepticus schreef:Momenteel ben ik met mw Scepticus op zoek een appartement, en ik moest wel even grinniken toen ze tegen de meneer van de makelaar zei dat we allebei fietsen dus dat er in huis ruimte moet zijn voor minimaal 6 fietsen :mrgreen:
Haha, hebben wij ook wel serieus rekening mee gehouden bij de aankoop van een huis: plek voor de fietsen. Niet dat het een absolute nono was geweest bij een droomhuis, maar ben wel erg blij met onze megagarage en zolder :mrgreen: Ergste is dat we het ook uitgesproken hebben inderdaad bij de bezichtiging..

En ik ken zat heren die meerdere fietsschoenen hebben, setje witte voor de mooi, setje voor slecht weer, setje voor de MTB terwijl je prima SPD plaatjes op je racer kunt zetten, dus waarom mogen wij dan geen meerdere laarzen hebben?
Herkenbaar! Ook uitgesproken tijdens bezichtigingen, onze makelaar ging er zelfs een beetje rekening mee houden bij volgende bezichtigingen. Inmiddels hangen ze alle6 gebroederlijk naast elkaar in de schuur

@gastheer: Da's waar, maar wat mij betreft hoeft ze dan alleen het geilste paar te houden...
(Ach, zolang er maar geen Uggs komen - dan is de relatie instantaan over - vind ik het wel best)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

knutmo
Forum-lid

knutmo 09 mar 2012 17:15

farelli schreef:En als je een stuk of wat fietsen in de schuur en op zolder hebt staan en wat truitjes en schoentjes in de kast hebt ben je metroman?
Alle wielrenners zijn metromannen. ALLEMAAL!

JFKE
Forum-lid

JFKE 09 mar 2012 17:20

knutmo schreef:Alle wielrenners zijn metromannen. ALLEMAAL!
-1

ik heb haren op mijn benen :D

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 09 mar 2012 17:53

knutmo schreef:
farelli schreef:En als je een stuk of wat fietsen in de schuur en op zolder hebt staan en wat truitjes en schoentjes in de kast hebt ben je metroman?
Alle wielrenners zijn metromannen. ALLEMAAL!
It's all about PERFORMANCE!
girlinred schreef: En ik ken zat heren die meerdere fietsschoenen hebben, setje witte voor de mooi, setje voor slecht weer, setje voor de MTB terwijl je prima SPD plaatjes op je racer kunt zetten,
Dat kan helemaal niet prima, hoe kom je daar nou bij?!?!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 09 mar 2012 18:07

53x11 schreef: (Ach, zolang er maar geen Uggs komen - dan is de relatie instantaan over - vind ik het wel best)
Hier is de deal dat het is toegestaan bij serieuze kou ;-)
Less is bore

lien
Forum-lid

lien 09 mar 2012 18:34

daniel1975 schreef:
53x11 schreef: (Ach, zolang er maar geen Uggs komen - dan is de relatie instantaan over - vind ik het wel best)
Hier is de deal dat het is toegestaan bij serieuze kou ;-)
Ik laat ze wel thuis hoor volgende week: des te meer ruimte is er in de koffer voor m'n blauwe, zwarte, bruine, witte en paarse pumps en m'n sandaaltjes en gekleurde gympen natuurlijk ;-)

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 09 mar 2012 18:47

lien schreef:paarse pumps
Maak me gek :oops:

bluv107
Forum-lid

bluv107 09 mar 2012 19:47

scepticus schreef: It's all about PERFORMANCE!
Yeah right! Cool filmpje met iemand die het helemaal verwoordt!

:mrgreen:
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Plaats reactie