Carrera
hallo sjoerd
dit probleem heb ik ook gehad maar dan met een giant tcr advanced. bij deze ging het om een lack crack en is voor garantie toen vervangen.
rijd momenteel ook op een veleno en ben er ook zeer postief over te spreken.
succus ermee en vermeld even in deze topic wat je voor stappen gaat ondernemen ik ben wel benieuwd.
dit probleem heb ik ook gehad maar dan met een giant tcr advanced. bij deze ging het om een lack crack en is voor garantie toen vervangen.
rijd momenteel ook op een veleno en ben er ook zeer postief over te spreken.
succus ermee en vermeld even in deze topic wat je voor stappen gaat ondernemen ik ben wel benieuwd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
iemand ervaring met de Carrera sl ?
http://www.carrerabikes.nl/fietsen-en-f ... a-sl-2014/
super licht frame
super licht frame
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ja, ik zag hem op de beurs in kleur rood en geel. Beide om van te watertanden! Echt een bijzonder geslaagd frame en als jij dat ook vindt zou ik hem zeker overwegen.mouse schreef:iemand ervaring met de Carrera sl ?
super licht frame
Wat wel belangrijk is bij Carrera om goed na te gaan wat je kunt verwachten. Tussen de modellen zit veel verschil in stijfheid. Een voorbeeldje hiervan is de Nitro welke echt (te)slap is en de Veleno welke heerlijk stijf is. Ik heb niet met een SL gereden dus heb geen idee. Bij Salden zijn ze er over het algemeen wel eerlijk over mijns inziens. Ik wilde daar ooit een overjarige Nitro kopen waar ze graag vanaf wilde. Toen zij er naar vroegen en ik had uitgelegd wat ik er mee wilde kreeg ik hem niet meer mee. Later werd dit voor mij nog bevestigd door een test in de Fiets.
Doe wat onderzoek zou ik zeggen. Prachtig is hij zeker!
Laatst gewijzigd door Stuntman Mike op 01 feb 2014 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Kan iemand mij wat meer vertellen over de Carrera Blade en/of Carrera Nitro SL?
Mijn vriendin wil een nieuwe fiets (budget max €1500) en de frames van Carrera zien er goed uit.
Het zijn overjarige modellen maar daardoor zijn ze prijstechnisch erg interessant. Ik las hierboven dat de Nitro erg slap is, maar in hoeverre ga je dat merken als hobby rijder? De fiets wordt gebruikt voor tochten van 50 tot 100 km, misschien een paar dagen per jaar in de heuvels of Frankrijk.
Ander alternatief is een fiets van Rose, prijs/kwaliteit erg goed, maar ze zien er minder uit vind ik.
Looks of Ratio???
Mijn vriendin wil een nieuwe fiets (budget max €1500) en de frames van Carrera zien er goed uit.
Het zijn overjarige modellen maar daardoor zijn ze prijstechnisch erg interessant. Ik las hierboven dat de Nitro erg slap is, maar in hoeverre ga je dat merken als hobby rijder? De fiets wordt gebruikt voor tochten van 50 tot 100 km, misschien een paar dagen per jaar in de heuvels of Frankrijk.
Ander alternatief is een fiets van Rose, prijs/kwaliteit erg goed, maar ze zien er minder uit vind ik.
Looks of Ratio???
- Stuntman Mike
- Forum-lid
De Blade is de instap alu Carrera, leuke fiets en niets mis mee. De Blade Donna is een leuke damesfiets.musicus schreef:Kan iemand mij wat meer vertellen over de Carrera Blade en/of Carrera Nitro SL?
Looks of Ratio???
De Nitro is een carbonframe wat niet bekend staat om stijfheid. Echter als je vriendin licht en normaal van lengte is zal zij daar niet veel van merken. Het is niet geschikt om te koersen maar dat is zoals je zegt ook de bedoeling niet. Comfortabel is het frame wel, en dat is voor de meeste veel belangrijker. Als je een mooie deal kan maken zou ik het zeker doen, het is wel een heel mooi frame om te zien. Verder zul je jezelf aan de gemiddelde Rose geen miskoop doen, echter is een Carrera wel wat specialer en vooral ook exclusiever. Verder is de prijs/kwaliteit verhouding van een Carrera bij Salden gewoon goed.