Als je Lefevre, Ibarguren en Van Mol al in je staf hebt dan kan Altag er ook nog wel bij.Gastheerg schreef:Rolf Aldag manager bij Omega Pharma/Quick.Step. In het kader van de zuivering wel een vreemde zet!
Transfers 2013
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Rebellin naar CCC-Polsat,
Moet niet gekker worden. Die laat straks nog trappers om de rollater maken.
Moet niet gekker worden. Die laat straks nog trappers om de rollater maken.
Bijna een musttimo2.0 schreef:Als je Lefevre, Ibarguren en Van Mol al in je staf hebt dan kan Altag er ook nog wel bij.Gastheerg schreef:Rolf Aldag manager bij Omega Pharma/Quick.Step. In het kader van de zuivering wel een vreemde zet!
Zoals ik het lees krijgt hij gewoon een andere functie binnen de ploeg dus is niet echt sprake van een transfer.Gastheerg schreef:Bijna een musttimo2.0 schreef:Als je Lefevre, Ibarguren en Van Mol al in je staf hebt dan kan Altag er ook nog wel bij.Gastheerg schreef:Rolf Aldag manager bij Omega Pharma/Quick.Step. In het kader van de zuivering wel een vreemde zet!
-
- Forum-lid
En tekent bij Quick Step.Karl66 schreef:Meersman vertrekt bij Lotto.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik denk dat Meersman een ongelofelijke opportunist is, wiens handtekening geen cent waard is.
Hij kon gewoon meer verdienen bij OPQS, en Lotto kon het bod dat hij kreeg niet evenaren.
Hij kon onder zijn contract uit, omdat Lotto nog wat administratieve zaken te regelen had met de UCI voor de licentie van volgend jaar.
Hij kon gewoon meer verdienen bij OPQS, en Lotto kon het bod dat hij kreeg niet evenaren.
Hij kon onder zijn contract uit, omdat Lotto nog wat administratieve zaken te regelen had met de UCI voor de licentie van volgend jaar.
-
- Forum-lid
Wat is hier mis mee?