Bikemotion 2012
Het viel mij op dat er steeds meer fietsen in matte kleuren zijn. Dat kan mij persoonlijk niet zo bekoren. Zeker niet het doodskisten zwart.
Verder niet veel verassingen gezien maar wel de hele dag fijn in een grote snoepwinkel rondgelopen.
De Bianchi Infinito vond ik erg mooi met een slimme constructie van de voorvork met een stukje kevlar erin. De betreffende Bianchi man vertelde mij dat door de gebrukte nanotechnologie het frame beter bestand zou zijn tegen een impact. Er zou minder snel onzichtbare beschadigingen of scheuren ontstaan door de aparte cellen.Zou mooi zijn als dit waar is.
Bij Deda was de standhouder nu niet echt slim. De man wist bij wijze van spreken niet eens wat een stuur of stuurpen was. Bij FSA hadden ze geen intresse voor het publiek dat vragen had.
De afnemende deskundigheid bij veel standhouders lijkt ook wel een trent.
Verder niet veel verassingen gezien maar wel de hele dag fijn in een grote snoepwinkel rondgelopen.
De Bianchi Infinito vond ik erg mooi met een slimme constructie van de voorvork met een stukje kevlar erin. De betreffende Bianchi man vertelde mij dat door de gebrukte nanotechnologie het frame beter bestand zou zijn tegen een impact. Er zou minder snel onzichtbare beschadigingen of scheuren ontstaan door de aparte cellen.Zou mooi zijn als dit waar is.
Bij Deda was de standhouder nu niet echt slim. De man wist bij wijze van spreken niet eens wat een stuur of stuurpen was. Bij FSA hadden ze geen intresse voor het publiek dat vragen had.
De afnemende deskundigheid bij veel standhouders lijkt ook wel een trent.
Dat meen je toch niet, is er een reden ? lijkt me toch dat er iets in te verdienen is.Triple A schreef:Campa is geheel gestopt met de kledinglijn. Logisch dus dat je dat je niets kon vindenaziraphale schreef:Jammer dat Campa er alleen met onderdelen stond en dat de kledinglijn nergens te vinden was. Verder mooie fietsjes gezien, vooral bij de Italianen stonden wat plaatjes (Tommasini, Cinelli...). En natuurlijk flink inspiratie opgedaan voor de afmontage van mijn nieuwe frame. Hoewel EPS er stukken fraaier uitzien dan Di2 blijf ik toch bij de mechanische Campa-groepen. Veel eleganter dan dat elektrische spul.
+1aziraphale schreef:En natuurlijk flink inspiratie opgedaan voor de afmontage van mijn nieuwe frame. Hoewel EPS er stukken fraaier uitzien dan Di2 blijf ik toch bij de mechanische Campa-groepen. Veel eleganter dan dat elektrische spul.
Zoals de afnemende deskundigheid van de taal bij forumgebruikers ?Het viel mij op dat er steeds meer fietsen in matte kleuren zijn. Dat kan mij persoonlijk niet zo bekoren. Zeker niet het doodskisten zwart.
Verder niet veel verassingen gezien maar wel de hele dag fijn in een grote snoepwinkel rondgelopen.
De Bianchi Infinito vond ik erg mooi met een slimme constructie van de voorvork met een stukje kevlar erin. De betreffende Bianchi man vertelde mij dat door de gebrukte nanotechnologie het frame beter bestand zou zijn tegen een impact. Er zou minder snel onzichtbare beschadigingen of scheuren ontstaan door de aparte cellen.Zou mooi zijn als dit waar is.
Bij Deda was de standhouder nu niet echt slim. De man wist bij wijze van spreken niet eens wat een stuur of stuurpen was. Bij FSA hadden ze geen intresse voor het publiek dat vragen had.
De afnemende deskundigheid bij veel standhouders lijkt ook wel een trent.
(waarom kan je geen woorden in het vet zetten in een quote???)
Die hebben dan de decals veranderd? Waren altijd van die gigantische dronkenmansletters (dubbel zien). Misschien wel net zo lelijk als de Bullet decals.daniel1975 schreef: - infinito een vd mooiste hoge wielen: geen schreeuwende decals, mooi rustig
Lichte, of eigenlijk grote, paniek maakt zich van mij meester... Waarom dat, for crying out loud??Triple A schreef:Campa is geheel gestopt met de kledinglijn. Logisch dus dat je dat je niets kon vindenaziraphale schreef:Jammer dat Campa er alleen met onderdelen stond en dat de kledinglijn nergens te vinden was. Verder mooie fietsjes gezien, vooral bij de Italianen stonden wat plaatjes (Tommasini, Cinelli...). En natuurlijk flink inspiratie opgedaan voor de afmontage van mijn nieuwe frame. Hoewel EPS er stukken fraaier uitzien dan Di2 blijf ik toch bij de mechanische Campa-groepen. Veel eleganter dan dat elektrische spul.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40093
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Vond kleding sowiso tegenvallen: zero rh met minimaal (zomer!!) aanbod, nalini niks, castelli ook niet heel veel. Enige die redelijk wat had hangen en die imho echt goed bezig zijn is Craft.
Jammer dat Campa er nu mee stopt, hadden soms mooie dingen ertussen. Had trouwens gehoopt dat Rapha er zou staan, ik wil spullen in het echt zien. Op de site ben ik nig lang niet overtuigd.
Jammer dat Campa er nu mee stopt, hadden soms mooie dingen ertussen. Had trouwens gehoopt dat Rapha er zou staan, ik wil spullen in het echt zien. Op de site ben ik nig lang niet overtuigd.
Less is bore
Dagmar schreef:het instapmodel van Van Nicholas (die er niet stond, wel op de website (Mistral). Iemand ervaring met Sram Apex?
Ik rij nu 3/4 jaar op een Van Nicholas Mistral 2012 met Sram Apex en het bevalt mij uitstekend. Probleemloos schakelen, in het begin is-ie door de FM ietsje bijgesteld, en verder heb ik er nooit iets mee te stellen gehad. De iets andere manier van schakelen heb je binnen no-time door, en ik vind het persoonlijk prettig dat je een duidelijke *klik* hoort. Lekker duidelijk schakelen.
Kortom, de mistral is een fraai model, dat er tenminste uitziet als een fiets, met prima onderdelen.
Vond deze wel erg vet de Protos, de 888 viel me ontzettend mee was sceptisch gezien de diagonale buis waar de accu in is verwerkt.
Ik zag ook bij Lightweight een nieuw wiel dat qua hoogte tussen de Ventoux en de standaard was. ideaal lijkt mij m.b.t. wind daar de standaards daar toch wel gevoelig voor zijn en de ventoux's weer niet stijf genoeg zijn heb ik me laten vertellen.
Ik zag ook bij Lightweight een nieuw wiel dat qua hoogte tussen de Ventoux en de standaard was. ideaal lijkt mij m.b.t. wind daar de standaards daar toch wel gevoelig voor zijn en de ventoux's weer niet stijf genoeg zijn heb ik me laten vertellen.
YFood !!!