Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij kunnen veroveren op de BikeMotion Beurs 2010

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 28 okt 2010 00:32

[quote="paashaas"]Plaats dat bericht dan niet in "Racefietsen" maar "Forumbeheer" oid. Nu heb je niet alleen een topic wat misschien niet helemaal op zijn plaats staat, maar ook nog eens 2 discussies naast elkaar. [/quote]

Offtopic gaan komt wel vaker voor dus ik denk dat dat het probleem niet kan zijn. Botomline is dat er de nodige onderwerpen verkeerd geplaatst zijn.

Wat mij betreft mag er nu weer rustig verder geschreven worden over alle veroveringen op de beurs (al dan niet na verplaatsing door de moderator).

niekgeerts
Forum-lid
Berichten: 551
Lid geworden op: 09 jul 2008 23:45
Locatie: Assen

niekgeerts 28 okt 2010 01:54

[quote="zorba"]Ik rij zelf een Rs8 thuis, maar wil niet zeggen dat die Rs6'jes ondingen zijn hoor....
Verder wat selectieve foldertjes gescoord, de rest verdwijnt toch in de prullenbak[/quote]

Dit is dan wel een fietsforum.. maar mag ik je er op wijzen dat er geen Audi RS8 bestaat? Wel een R8, een S8 of een A8. Maar RS8 bestaat echt niet..

dus ik ben wel benieuwd wat er op je oprit staat.. misschien toch een Opel?

Gebruikersavatar
juulh
Forum-lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 jan 2010 11:14
Locatie: Doetinchem

Gebruikersavatar juulh 28 okt 2010 08:48

Stiekem vind ik dit wel een beetje jammer, je vraagt naar wat mensen hebben gekregen, en t eindigd ongeveer met wie welke auto op z'n oprit heeft staan:(
Stay on topic guys! En niet ruzie maken over het verkeerde plaatsen van deze discussie. Ik had m inderdaad in een ander subforum moeten plaatsen. Misschien toch FietsCafe, zeker nu er al over auto's word gepraat:p

Specialized Tarmac Elite Compact

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39532
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 28 okt 2010 10:12

[quote="Niekgeerts"][quote="zorba"]Ik rij zelf een Rs8 thuis, maar wil niet zeggen dat die Rs6'jes ondingen zijn hoor....
Verder wat selectieve foldertjes gescoord, de rest verdwijnt toch in de prullenbak[/quote]

Dit is dan wel een fietsforum.. maar mag ik je er op wijzen dat er geen Audi RS8 bestaat? Wel een R8, een S8 of een A8. Maar RS8 bestaat echt niet..

dus ik ben wel benieuwd wat er op je oprit staat.. misschien toch een Opel?[/quote]

Ik denk eerder een Skoda, die voert wel de RS typering ;-)
Less is bore

niekgeerts
Forum-lid
Berichten: 551
Lid geworden op: 09 jul 2008 23:45
Locatie: Assen

niekgeerts 28 okt 2010 12:42

Of een Renault Megane RS.. Porsche GT3 RS...

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 28 okt 2010 13:21

Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... mensen!? Ontopic!!
Heb een mooie KMC kettingslijtagemetertool gekregen een een zakje Shimano Wet Lube, dacht eerst dat het een gelletje was gelukkig net op tijd de tekst erop gelezen ;)

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 28 okt 2010 13:23

[quote="Daniel1975"][quote="Niekgeerts"][quote="zorba"]Ik rij zelf een Rs8 thuis, maar wil niet zeggen dat die Rs6'jes ondingen zijn hoor....
Verder wat selectieve foldertjes gescoord, de rest verdwijnt toch in de prullenbak[/quote]

Dit is dan wel een fietsforum.. maar mag ik je er op wijzen dat er geen Audi RS8 bestaat? Wel een R8, een S8 of een A8. Maar RS8 bestaat echt niet..

dus ik ben wel benieuwd wat er op je oprit staat.. misschien toch een Opel?[/quote]

Ik denk eerder een Skoda, die voert wel de RS typering ;-)[/quote]


Sorry hoor nog heel even Off-topic;

De Rs8 bestaat wel degelijk, wordt niet fabriek af geleverd maar de quattro fabriek van de Volkswagen groep levert hem. Hier wat specs;
http://www.turningwaterintofuel.com/201 ... ights.html

Heren die het niet aangaat excuses en nu weer ON-topic!!
Do not CROSS the road!

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 28 okt 2010 15:03

Inderdaad on-topic (zie de fiat panda rijderd ;-))

niekgeerts
Forum-lid
Berichten: 551
Lid geworden op: 09 jul 2008 23:45
Locatie: Assen

niekgeerts 28 okt 2010 17:29

[quote="zorba"][quote="Daniel1975"][quote="Niekgeerts"][quote="zorba"]Ik rij zelf een Rs8 thuis, maar wil niet zeggen dat die Rs6'jes ondingen zijn hoor....
Verder wat selectieve foldertjes gescoord, de rest verdwijnt toch in de prullenbak[/quote]

Dit is dan wel een fietsforum.. maar mag ik je er op wijzen dat er geen Audi RS8 bestaat? Wel een R8, een S8 of een A8. Maar RS8 bestaat echt niet..

dus ik ben wel benieuwd wat er op je oprit staat.. misschien toch een Opel?[/quote]

Ik denk eerder een Skoda, die voert wel de RS typering ;-)[/quote]


Sorry hoor nog heel even Off-topic;

De Rs8 bestaat wel degelijk, wordt niet fabriek af geleverd maar de quattro fabriek van de Volkswagen groep levert hem. Hier wat specs;
http://www.turningwaterintofuel.com/201 ... ights.html

Heren die het niet aangaat excuses en nu weer ON-topic!!
[/quote]

Laatste x offtopic.. als je het verhaalt leest gaat het daar over de R8v10 en is die RS gewoon een zelf bedachte toevoeging die audi zelf niet hanteert. Desalniettemin zou ik zoiets graag willen hebbe..

Gebruikersavatar
Winston
Forum-lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 11 nov 2007 21:54

Gebruikersavatar Winston 28 okt 2010 17:37

On-topic: Dvd Cervélo "Beyond the peloton" Season 1
Bikes&Coffee What else?

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 28 okt 2010 17:52

ook weer on-topic

een flesje energy boost waar slecht 5 cal in zit.
+ een marketing verhaaltje waarom dat zou moeten werken :)
Live fast; die young. mijn blog

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 28 okt 2010 18:03

Wat was dat marketing verhaal dan?

edit: ik denk namelijk dat hij gelijk heeft :D

Plaats reactie