Raboploeg verder als Blanco Pro Cycling
Heel mooi dat het Nederlandse wielrennen weer eens positief van zich laat horen. Goed gedaan Tom!
Of moeten we volgens de huidige tendens hier op het forum hem meteen van dopinggebruik gaan beschuldigen .
Of moeten we volgens de huidige tendens hier op het forum hem meteen van dopinggebruik gaan beschuldigen .
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Laten we het D woord maar even uit deze discussie houden, daar wordt al genoeg over gezegd. Dit is natuurlijk een geweldig begin voor de Blanco ploeg en T.J. Butcher )
Ansich al dubieus woordgebruikErnie C. schreef:Heel mooi dat het Nederlandse wielrennen weer eens positief van zich laat horen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Getypt voor mijn dagelijkse portie doping (koffie), het was mij zelf niet eens opgevallen...timo2.0 schreef:Ansich al dubieus woordgebruikErnie C. schreef:Heel mooi dat het Nederlandse wielrennen weer eens positief van zich laat horen.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Idd, het kijken waard.fredhhw schreef:Mooie finale!
zo.... indrukwekkendwasbeer2006 schreef:Idd, het kijken waard.fredhhw schreef:Mooie finale!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Man man, zie ik daar in etappe drie TJ van kop af bergop aanzetten en Gilbert compleet uit de wielen rijden? Op een Gilbert finish? En dan zowat een cadeautje uitdelen in etappe 5. Volgens mij wordt het seizoen niet meer beter dan dit. En dat in januari. Teejay Slaughter... Goede naam.
Alleen jammer dat het een verkeerde vertaling van zijn naam is. De beste man heet immers niet Tom Jelte Slagt, toch? Dus laten we het tenminste bij TJ Slaughterer houden als we per se zijn naam willen verengelsen.ponsteen schreef:Teejay Slaughter... Goede naam.
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 26 jan 2013 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
Mooi om te zien inderdaadmrcoffee schreef:zo.... indrukwekkendwasbeer2006 schreef:Idd, het kijken waard.fredhhw schreef:Mooie finale!
De Raborenners doen het al jaren heel goed in Australie. Vaak Laurens ten Dam die voor het klassement ging. Makkelijke punten, omdat er maar een paar beslissende momenten zijn waar de rekening mee moet houden.
Las dat de Blanco's inderdaad meteen helemaal voluit moeten gaan, tot in de Giro met hun beste renners, om maar sponsoren aan te trekken.
Las dat de Blanco's inderdaad meteen helemaal voluit moeten gaan, tot in de Giro met hun beste renners, om maar sponsoren aan te trekken.