Zadeltas welke
- Sweety2008
- Forum-lid
Hoop dat een beetje te zien is in het tuinhuisje is het nu toch donker. Ok heb er een bandje, en twee bandenlichters in en ook mijn Abus Minifietsslot.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Ik vind een opbergbidon ook niet slecht eerlijk gezegd. Zag zojuist deze (en vind hem/haar ook nog best goed uitzien):
https://goo.gl/images/9tX4Vf
https://goo.gl/images/9tX4Vf
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb er altijd een opbergbidon bij. Is in het zwart en valt amper op.
Ghost Nivolet 6LC
Deze zijn super, vallen erg mooi onder het zadel.
Ik vind het toch prettiger om 2 bandjes bij te hebben. Stel je gaat voor een ritje van 150km naar buiten en je rijdt plat na 20km kilometer, dan zit je 130km met het vervelende gevoel dat de volgende platte band einde rit is (lekke band plakken zonder pompje is lastig, toch voor mij)
Ik neem dus mee:
- 2 bandjes
- 2 CO2-patronen + pompkop
- 2 bandenlichters (heb ik normaal gezien nooit nodig, 1 zou ook voldoende zijn)
- multitool met kettingtool
- quick-link
- een paar trekbandjes (zipties, colsoenbandjes of hoe je het ook wilt noemen)
- slotje om de fiets vast te leggen bij de café-stop (het is maar een klein ding, dat relatief makkelijk door te knippen is met een sterke tang, maar als de mijne vast ligt en de fiets die ernaast staat niet, dan zullen ze eerder de fiets ernaast meepakken )
De bandjes rol ik zo compact mogelijk op maar toch geraakt dit niet zo'n mini-tasje.
Ik heb een topeak side-wedge, iets minder elegant maar doet z'n werk wel goed. (en het is perfect waterdicht, ook belangrijk)
Ik neem dus mee:
- 2 bandjes
- 2 CO2-patronen + pompkop
- 2 bandenlichters (heb ik normaal gezien nooit nodig, 1 zou ook voldoende zijn)
- multitool met kettingtool
- quick-link
- een paar trekbandjes (zipties, colsoenbandjes of hoe je het ook wilt noemen)
- slotje om de fiets vast te leggen bij de café-stop (het is maar een klein ding, dat relatief makkelijk door te knippen is met een sterke tang, maar als de mijne vast ligt en de fiets die ernaast staat niet, dan zullen ze eerder de fiets ernaast meepakken )
De bandjes rol ik zo compact mogelijk op maar toch geraakt dit niet zo'n mini-tasje.
Ik heb een topeak side-wedge, iets minder elegant maar doet z'n werk wel goed. (en het is perfect waterdicht, ook belangrijk)