Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
Gesink ging de tweede keer zeker wel op het goede moment, iedereen zat naar elkaar te kijken en hij muisde er sneaky tussenuit toen het helemaal stilviel, als Evans Gesink niet had teruggehaald, was ie weggebleven.
Ik dacht dat we 16 miljoen bondscoaches in het voetbal hadden maar wat betreft de Belkin/Blanco/Rabo-ploeg zijn er ook een hoop.
Wel raar als een andere ploeg dit soort acties doet dat het dan "heroisch" wordt genoemd.
(kijk maar eens naar de vele zinloze acties van Hoogerland/Westra)
Het is gewoon prima gereden door Gesink.
Wel raar als een andere ploeg dit soort acties doet dat het dan "heroisch" wordt genoemd.
(kijk maar eens naar de vele zinloze acties van Hoogerland/Westra)
Het is gewoon prima gereden door Gesink.
Laten we eerlijk zijn, aan Sagan in deze vorm is niks te doen.
Het verhaal van TJ Slagter omtrent zijn vertrek bij Belkin:
Ik zie nog wel mooie tijden voor hem bij garmin!Tom-Jelte Slagter voelde zich zo onder druk gezet door de ploegleiding van Belkin dat hij besloot niet in te gaan op het contractaanbod dat de ploeg hem deed. Het kostte hem zijn debuut in de Tour de France. Dat zegt Slagter tegen RTV Noord.
Slagter kreeg vlak voor het begin van de Tour een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen. "Ik had een week tijd om te beslissen. Met de boodschap: als je niet tekent, dan ga je ook niet naar de Tour. Nou, dan toch geen Tour. Ik laat me niet chanteren."
Slagter rijdt de komende twee jaar voor Garmin-Sharp. Ook voor die ploeg zal Slagter komend seizoen niet in de Tour de France rijden. "Ik kom nu tijdens de langere klimmen en lange tijdritten te kort om een klassement te rijden. Ik verwacht dan ook geen Tour de France. Ik ga wel een andere grote ronde rijden. De Giro heeft een mooi parcours met negen aankomsten bergop."
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Hebben ze weer andere brillen?
Ziet er wel naar uit... maar Gesink twitterde gister nog z'n oakley...
http://www.teambelkin.com/media?mediaId=13482675
http://www.teambelkin.com/media?mediaId=13482675
dinsdag 18 februari 2014
Juan Manuel Gárate maakt dit seizoen geen deel uit van de selectie van Belkin. De Spaanse renner had een mondelinge overeenkomst met manager Richard Plugge, maar geeft in het AD aan dat hij 'niet meer welkom is' bij de ploeg.
Ondanks zijn mondeling overeenkomst in september van vorig jaar. waarin een éénjarige verbintenis werd aangegaan, maakt Gárate al twee maanden geen deel meer uit van de Belkin-selectie. De Spanjaard zette geen krabbel onder het contract en sinds het trainingskamp van de ploeg in december 2013 is hij ook niet meer gezien bij een andere trainingskamp, ploegenvoorstelling of opgesteld in een wedstrijd.
"Het is voor ons ook onduidelijk wat er allemaal aan de hand is," zegt ploegleider Merijn Zeeman. "We wilde Gárate er graag bijhouden gezien zijn kwaliteiten. Hij was akkoord, maar wilde opeens niet meer tekenen."
'Nee, het heeft niet te maken met doping'
Gárate zelf zegt momenteel niet welkom te zijn bij de ploeg. "Als Belkin me nodig heeft, dan ben ik klaar voor een rentree. Maar ik ben momenteel niet welkom bij de ploeg en dat is een persoonlijke kwestie. Dat heeft niets met geld te maken. En, nee, ook niet met doping," zegt hij in het AD.
Raar verhaal weer
Juan Manuel Gárate maakt dit seizoen geen deel uit van de selectie van Belkin. De Spaanse renner had een mondelinge overeenkomst met manager Richard Plugge, maar geeft in het AD aan dat hij 'niet meer welkom is' bij de ploeg.
Ondanks zijn mondeling overeenkomst in september van vorig jaar. waarin een éénjarige verbintenis werd aangegaan, maakt Gárate al twee maanden geen deel meer uit van de Belkin-selectie. De Spanjaard zette geen krabbel onder het contract en sinds het trainingskamp van de ploeg in december 2013 is hij ook niet meer gezien bij een andere trainingskamp, ploegenvoorstelling of opgesteld in een wedstrijd.
"Het is voor ons ook onduidelijk wat er allemaal aan de hand is," zegt ploegleider Merijn Zeeman. "We wilde Gárate er graag bijhouden gezien zijn kwaliteiten. Hij was akkoord, maar wilde opeens niet meer tekenen."
'Nee, het heeft niet te maken met doping'
Gárate zelf zegt momenteel niet welkom te zijn bij de ploeg. "Als Belkin me nodig heeft, dan ben ik klaar voor een rentree. Maar ik ben momenteel niet welkom bij de ploeg en dat is een persoonlijke kwestie. Dat heeft niets met geld te maken. En, nee, ook niet met doping," zegt hij in het AD.
Raar verhaal weer
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
-
- Forum-lid
Gesink kampt dus met hartklachten. Nader onderzoek volgt.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid HC
Nee, met hartritme stoornissen door stress.