Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Ik ben er klaar mee, laat het najaar maar komen

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 10 sep 2013 20:12

Ik heb vandaag mijn achterspatbord er maar weer op gemonteerd. /zucht.
Veni. Vidi. Fietsie.

Sebo
Forum-lid

Gebruikersavatar Sebo 10 sep 2013 21:44

MTB maar weer uit z'n zomerslaap gewekt.

Eigenlijk wel eens een keer weer lekker.... Beetje door de modder baggeren :lol:

Volgende week weer 20+ ????
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 12 sep 2013 09:42

Ok, jullie hebben nu jullie zin.. nou blij!? :twisted: ... ;)

Ik ben er al weer helemaal klaar mee, die regen en de komende week komt er nog veel meer bij... blergh
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 13 sep 2013 11:38

Ik wou het net zeggen; met dank aan de mensen die het najaar alvast besteld hebben. ;) Maar...maar...ik wou nog fietsen. /snif Moeten we nou weer helemaal tot volgend jaar juni wachten?
Veni. Vidi. Fietsie.

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 13 sep 2013 12:28

Ik ben deze week tijdens woon-werk (30 km enkele reis) vijf keer zeiknat aan de andere kant gekomen. Op m'n hobbykamer staan inmiddels 3 stel fietsschoenen te drogen en de wasmachine heeft dit keer geen vrij weekend.

WELKOM HERFST!

Ik had woensdag 200km Zeeland willen doen :cry:

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 13 sep 2013 13:11

Nu is het hier al de hele ochtend prachtig nazomerweer (Limburg) maar tegen de tijd dat ik zou kunnen gaan fietsen regent het waarschijnlijk weer. Voor de rest nog niet heel erg gemotiveerd geweest om te fietsen deze week. Dat komt wel weer als ik een paar keer de tijd heb gehad om een paar ritjes te doen zonder zeker te weten dat ik zeiknat word.

Verder lijkt het mij beter om dit topic verder te mijden en hier verder te gaan.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... &start=672
Campagnolo Ultra Dork

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 13 sep 2013 13:36

Ah......embrace it as you can't change it. Het is wel plots van het ene naar het andere uiterste. Vorige week Donderdag nog 30+ en komend weekend iets van 15 graden en plenzen.

Dat wordt de regen/modder doop voor de 29er en lekker de herfst opsnuiven.

Ik denk dat het maar eens tijd wordt voor een lekkere winterse hap morgenavond. Iets van hachee/zuurvlees met gekookte aardappelen en rode kool :mrgreen:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

dickw
Forum-lid

Gebruikersavatar dickw 13 sep 2013 13:59

Begin van de week had ik er ook de smoor in. Maar ja, we kunnen (gelukkig) niet zelf aan de knoppen van het weer zitten.
De eerste tocht deze week toch eigenlijk de omslag gemaakt: ook de herfst heeft zijn charmes. En tja, de wasmachine zal wat meer draaien we zullen wat langzamer gaan enz enz. Ik doe het er wel weer mee. Zelfs vandaag op de fiets naar het werk met de aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik nat thuis kom. Pech hebben, er zijn ergere dingen, dus ik fiets voorlopig lekker verder.

cor de ruiter
Forum-lid

Gebruikersavatar cor de ruiter 19 sep 2013 07:17

heb je het nu naar je zin ?????????
god waakt over alles , maar mijn fiets is verzekerd

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 19 sep 2013 13:08

Ik hou van warm weer. Graadje of 30 en lekker fietsen, top! MAAR.. Nu reed ik deze week een paar keer met de winterfiets over de glooiende betonpaden hier op de veluwe, en moet zeggen; dat had toch ook wel weer wat! Lekker intervallen met behulp van de wind, herfstlucht in de bossen, een lekkere warme choco bij thuiskomst., maar vooral; geen kat op de fietspaden! Kan gelukkig van alle seizoenen wel genieten op de fiets..

jalex_h
Forum-lid

Gebruikersavatar jalex_h 19 sep 2013 19:02

Nou, na die hagelbui op de Amerongenseberg ben ik wel weer klaar met de koude seizoenen. Laat de zomer maar weer lekker komen! (Of wordt dat een nieuw topic?)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 20 sep 2013 09:55

dickygiovanni schreef:Ik hou van warm weer. Graadje of 30 en lekker fietsen, top! MAAR.. Nu reed ik deze week een paar keer met de winterfiets over de glooiende betonpaden hier op de veluwe, en moet zeggen; dat had toch ook wel weer wat! Lekker intervallen met behulp van de wind, herfstlucht in de bossen, een lekkere warme choco bij thuiskomst., maar vooral; geen kat op de fietspaden! Kan gelukkig van alle seizoenen wel genieten op de fiets..
Maar waarschijnlijk geen zeikende regen en halve storm?
Onder mooie herfst/winter condities is het idd heerlijk om buiten te zijn/te fietsen.
Less is bore

Plaats reactie