Waarom? goedkeuring
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Jullie kunnen dit topic allemaal wel vinden? Maar een paar reacties terug lezen is te veel moeite?
Nee het is geen bug, er draait een automatisch anti-spam filter. Hier kunnen we niets aan instellen. Dit filter zorgt er voor dat we geen spambots meer langs krijgen. Enige nadeel is dat er soms posts goed gekeurd moeten worden. Dit doen we meteen als we ze zien staan. Hier posten zorgt er niet voor dat we ze eerder goed keuren.
Nee het is geen bug, er draait een automatisch anti-spam filter. Hier kunnen we niets aan instellen. Dit filter zorgt er voor dat we geen spambots meer langs krijgen. Enige nadeel is dat er soms posts goed gekeurd moeten worden. Dit doen we meteen als we ze zien staan. Hier posten zorgt er niet voor dat we ze eerder goed keuren.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En ik vermoed omdat er een anti spam filter draait.Belgje schreef:nu heb ik het ook voor!
ik vermoed omdat er een IMG-code instaat voor een foto? (woon-werkverkeer-topic)
Zie reactie amclassic-fan:
" er draait een automatisch anti-spam filter. Hier kunnen we niets aan instellen. Dit filter zorgt er voor dat we geen spambots meer langs krijgen. Enige nadeel is dat er soms posts goed gekeurd moeten worden. "
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Verstuurd: 23 okt 2015 21:17
Van: JorgV
Naar: Zorro
Top! Ontzettend bedankt alvast. Reageren in het topic duurt trouwens wat langer, mijn reacties moeten goedgekeurd worden voor ze worden geplaatst.
JorgV wil dus reageren in mijn Ultegra 6700 10 speed 12-23 cassette] verkoop topic maar kan dat dus blijkbaar niet direct. Dat kan toch niets met een anti-spam filter te maken hebben!!
Van: JorgV
Naar: Zorro
Top! Ontzettend bedankt alvast. Reageren in het topic duurt trouwens wat langer, mijn reacties moeten goedgekeurd worden voor ze worden geplaatst.
JorgV wil dus reageren in mijn Ultegra 6700 10 speed 12-23 cassette] verkoop topic maar kan dat dus blijkbaar niet direct. Dat kan toch niets met een anti-spam filter te maken hebben!!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik dacht dat mijn posts alleen goedkeuring nodig hadden. Ik was er niet van op de hoogte dat ik überhaubt niet kon reageren in het koopforum. In 'de regeltjes' staan dat het gaat om het openen van een verkooptopic, maar dat is dus niet het geval.
Misschien is het handig er dan bij te zetten dat het ook gaat om het reageren in het verkoopforum.
*Edit: ik zie trouwens dat ik eerder wel in het 'verkoopforum' heb gepost. Het kan dus wel, maar misschien staat mijn andere post nog op de lijst van goed te keuren posts...
Misschien is het handig er dan bij te zetten dat het ook gaat om het reageren in het verkoopforum.
*Edit: ik zie trouwens dat ik eerder wel in het 'verkoopforum' heb gepost. Het kan dus wel, maar misschien staat mijn andere post nog op de lijst van goed te keuren posts...
Van de week ook voor het eerst, zal zijn geweest nav 2 tips die verwijzen naar externe sites?
Nu wederom op een totaal onschuldig topic; wacht deze op goedkeuring van de vorige?
Nu wederom op een totaal onschuldig topic; wacht deze op goedkeuring van de vorige?
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Bij mijn weten, wordt een gewijzigd bericht niet op spam gecheckt. Indien je dus een ‘dubieus’ bericht wilt plaatsen — bijvoorbeeld met een link naar een website — is het handiger om eerst een dummy woordje te plaatsen, vervolgens het bericht meteen te wijzigen en dan het dummy woordje te vervangen voor de ‘dubieuze’ tekst. Goedgekeurd?bluv107 schreef:Van de week ook voor het eerst, zal zijn geweest nav 2 tips die verwijzen naar externe sites?