yep, wist niet dat jullie het nu allemaal zelf deden, houden zo !!!freerider schreef:Het forum hebben we sinds de verhuizing van vorige week al in eigen beheer....heb je toch wel gemerkt
Begin van het einde?
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
Waarom Fiets eigenlijk niet bij de Sanoma's van deze wereld hoort.
Okee,de overeenkomsten tussen diverse bladen kan eenieder zo opnoemen.
Papier,inkt,drukkerij bezorging enz.
Een overduidelijke vooral finaciele reden om het bij een grote partij onder te brengen.
En die partij wil rendement,ook dat is duidelijk.
Ingesleten werkelijkheid, waarop logischerwijs al snel wordt verder geborduurd.
Er zijn echter andere verbanden denkbaar voor een specialistisch blad als fiets.
Daarvoor moeten we even naar de rest van Europa kijken.
Een meertalig gebied met een inwoneraantal van meer dan 800 miljoen mensen
Veel van deze inwoners fietsen sportief in hun eigen woongebied of elders tijdens hun vakanties.
Overal in Europa worden bladen voor deze fietsers uitgegeven die hetzelfde doel hebben.
Ze schrijven over fietsen en voor fietsers.
Stel voor dat deze diverse bladen redacties gezamenlijk optrekken in deze doelstelling.
Wat gezamenlijk gedaan kan worden doen ze samen en ieder afzonderlijk vertaalt het naar zijn eigen land,dat wil zeggen eigen taal ,cultuur en gewoontes.
Dan ontstaat er Europees een grote speler die bestaat uit al dan niet kleine zelfstandige redacties die kunnen putten uit een netwerk dat reikt tot in de kleinste haarvaten van elk uithoekje van Europa.
Daarmee is een betere informatie voorziening richting de redacties met behoud van eigen identiteit en zelfstandigheid een feit.
--
Rest mij de redactie steun en sterkte toe te wensen om de komende tijd het blad in rustiger vaarwater te sturen.
Okee,de overeenkomsten tussen diverse bladen kan eenieder zo opnoemen.
Papier,inkt,drukkerij bezorging enz.
Een overduidelijke vooral finaciele reden om het bij een grote partij onder te brengen.
En die partij wil rendement,ook dat is duidelijk.
Ingesleten werkelijkheid, waarop logischerwijs al snel wordt verder geborduurd.
Er zijn echter andere verbanden denkbaar voor een specialistisch blad als fiets.
Daarvoor moeten we even naar de rest van Europa kijken.
Een meertalig gebied met een inwoneraantal van meer dan 800 miljoen mensen
Veel van deze inwoners fietsen sportief in hun eigen woongebied of elders tijdens hun vakanties.
Overal in Europa worden bladen voor deze fietsers uitgegeven die hetzelfde doel hebben.
Ze schrijven over fietsen en voor fietsers.
Stel voor dat deze diverse bladen redacties gezamenlijk optrekken in deze doelstelling.
Wat gezamenlijk gedaan kan worden doen ze samen en ieder afzonderlijk vertaalt het naar zijn eigen land,dat wil zeggen eigen taal ,cultuur en gewoontes.
Dan ontstaat er Europees een grote speler die bestaat uit al dan niet kleine zelfstandige redacties die kunnen putten uit een netwerk dat reikt tot in de kleinste haarvaten van elk uithoekje van Europa.
Daarmee is een betere informatie voorziening richting de redacties met behoud van eigen identiteit en zelfstandigheid een feit.
--
Rest mij de redactie steun en sterkte toe te wensen om de komende tijd het blad in rustiger vaarwater te sturen.
Zij is ook tegen
Sanoma Media Nederland doet negentien tijdschriften van de hand. Mediahuis New Skool Media neemt de bladen over. De kleine honderd medewerkers van de bladen verhuizen mee naar de nieuwe eigenaar.
Sanoma heeft overeenstemming bereikt met New Skool Media over de verkoop van: Home and Garden, Seasons, Knipmode, Knippie, MOTO73, MOTOR, Formule1, Truckstar, Babygids, Roots, delicious., Vorsten, KIJK, Know How, ZIN, Fiets, FietsActief, Procycling en Zeilen. Met deze overgang van onderneming gaan 93 medewerkers over van Sanoma naar New Skool Media. Naar verwachting is de overgang van de betreffende titels eind 2014 volledig gerealiseerd.
Sanoma heeft overeenstemming bereikt met New Skool Media over de verkoop van: Home and Garden, Seasons, Knipmode, Knippie, MOTO73, MOTOR, Formule1, Truckstar, Babygids, Roots, delicious., Vorsten, KIJK, Know How, ZIN, Fiets, FietsActief, Procycling en Zeilen. Met deze overgang van onderneming gaan 93 medewerkers over van Sanoma naar New Skool Media. Naar verwachting is de overgang van de betreffende titels eind 2014 volledig gerealiseerd.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
- Berichten: 1671
- Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50
Ik lees veel liever op papier. Lezen op een tablet of smartphone is niet aan mij besteed. Hoop dan ook dat de papierenversie nog lang blijft bestaan.
Laatst gewijzigd door El Pistolero op 07 jun 2014 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
De overnemers zullen inderdaad veel dingen over een andere boeg willen gooien maar wat daar uiteindelijk zal van geworden is niet in te schatten. Bij zo'n constructie wil men altijd besparen (voor meer rendement) maar op welke wijze dat is koffiedik kijken. Mogelijk tot samenvoegen van twee verschillende uitgaves die ergens veel raakpunten hebben in één dikkere uitgave met wat prijsaanpassing. Wait and see is de boodschap.Meer dan wsl zullen er zoals steeds mensen worden bedankt.
Bevrijding op D-Day, wat een mooie vergelijking . Zo voelt het wel een beetje. Niet vanwege Sanoma, maar vanwege de onzekerheid die er toch wel was. Niet zo zeer of we zouden worden overgenomen, maar wel door wie. En inmiddels weten we door wie, en welke mensen achter New Skool zitten. Dat belooft veel goeds, want het zijn mensen die vanuit het uitgeven komen en wel begrijpen hoe je in de huidige tijd special intrest titels moet maken. De andere boeg die hier wordt genoemd zal er inderdaad komen, maar dat zal vooral zijn: minder centraliseren, meer bij de titels zelf. Zoals we inmiddels hier ook al zijn begonnen met het zelf regelen van de hosting van de site. De kleine schaal van New Skool past beter dan de grote van Sanoma, waardoor het zou kunnen zijn dat je ons daadwerkelijk aan de lijn krijgt als je ons belt. Het moet niet gekker worden
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende