+1 Mooie taal Latijn, jammer als het zo gebruikt wordt...robbebopper schreef:havana schreef:Nil volentibus arduum.
Lekker intellectueel, maar volkomen misplaatst.
Sporten met een handicap
Volgens wiki is het:
Niets is moeilijk voor hen die willen.
Moeilijk of onmogelijk. Het is nogal een verschil in betekenis. in wat meer volkstaal heet dat ook wel:
Waar een wil is, is een weg.
En nog flauwer:
En waar geen weg is, is een omweg.
Niets is moeilijk voor hen die willen.
Moeilijk of onmogelijk. Het is nogal een verschil in betekenis. in wat meer volkstaal heet dat ook wel:
Waar een wil is, is een weg.
En nog flauwer:
En waar geen weg is, is een omweg.
Live fast; die young. mijn blog
Op zich is die opmerking altijd misplaatst, er is immers geen mens die alles kan.girlinred schreef:+1 Mooie taal Latijn, jammer als het zo gebruikt wordt...robbebopper schreef:havana schreef:Nil volentibus arduum.
Lekker intellectueel, maar volkomen misplaatst.
Je zult eerst een realistisch doel voor ogen moeten hebben wil je iets met deze wijsheid kunnen. Dat geld voor iedereen. Beperking of geen beperking, beperkt zijn we allemaal.
Campagnolo Ultra Dork
Om hierop aan te sluiten een Regel van de Velominati:havana schreef:Nil volentibus arduum.
Rule #6// Free your mind and your legs will follow.
Your mind is your worst enemy. Do all your thinking before you start riding your bike. Once the pedals start to turn, wrap yourself in the sensations of the ride – the smell of the air, the sound of the tires, the feeling of flight as the bicycle rolls over the road.
-
- Forum-lid
De opmerking is alleen misplaatst voor hen die het negatief willen zien.
Precies.
(Waarom wordt in dit topic op iedere slak zout gelegd?)
(Waarom wordt in dit topic op iedere slak zout gelegd?)
Ik las er eerlijk gezegd ook niks negatiefs in, eerder een aanmoediging. Hoewel ik het er niet helemaal mee eens ben. Er kan heel veel...maar niet álles. Was dat maar zo.
En ik moest Google er bij halen want mijn Latijns is redelijk roestig. Om niet te zeggen nauwelijks aanwezig.
En ik moest Google er bij halen want mijn Latijns is redelijk roestig. Om niet te zeggen nauwelijks aanwezig.
Veni. Vidi. Fietsie.
Natuurlijk is niet alles mogelijk, maar je moet die uitspraak ook niet letterlijk lezen. Althans, volgens mij.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Bij deze dan mijn verontschuldigingen!
Actiepunt vandaag afgehandeld. In de zonGastheerg schreef:Mag ik je een dagje Vlaamse Ardennen aanbieden?
-
- Forum-lid HC
Waar is het verhaal en de foto's ?Gastheerg schreef:Actiepunt vandaag afgehandeld. In de zonGastheerg schreef:Mag ik je een dagje Vlaamse Ardennen aanbieden?
What makes the boat go faster?