Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Aldi en Lidl fiets accessoires en kleding

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 29 okt 2013 22:20

JPAR schreef:
zohardmogelijk schreef:GoldenRatio is een fijne goser. Hij is gewoon er rationeel en bekakt. Nou en?????
zohardmogelijk schreef:ik had vroeger toen ik nog voetbalde ook liever Adidas dan Nike of Nijkie
Misschien moet je lekker een date met GR aangaan ipv iedereen hier zo af te lopen zeiken. Zijn wij er vanaf.
Voel me niet echt afgezeken door zohardmogelijk.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 29 okt 2013 22:22

zohardmogelijk schreef:
JPAR schreef:
zohardmogelijk schreef:GoldenRatio is een fijne goser. Hij is gewoon er rationeel en bekakt. Nou en?????
zohardmogelijk schreef:ik had vroeger toen ik nog voetbalde ook liever Adidas dan Nike of Nijkie
Misschien moet je lekker een date met GR aangaan ipv iedereen hier zo af te lopen zeiken. Zijn wij er vanaf.
Wie is iedereen????_ :cry:
Meerdere mensen,of is het dan nog niet duidelijk.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Karl66
Forum-lid

Karl66 29 okt 2013 23:02

Ja maar, als je het niet exact specificeert, dan is het natuurlijk niet duidelijk wat je bedoelt. En omdat jij niet duidelijk bent, is het vanzelfsprekend jouw schuld dat je afgezeken wordt. Dan moet je daar anderen niet de schuld van geven... :D :D :D
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Paulus79
Forum-lid

Paulus79 30 okt 2013 07:36

(off topic)Toch knap dat GoldenRatio in veel topics het voor elkaar krijgt dat het binnen no time
over hem gaat in plaats van het datgene waar het over hoort te gaan :?

Een afwijkende mening is prima maar je kunt er ook in doorslaan !

(On topic) Ik heb een fiets werkstandaard van de Lidl van ik dacht 30 euro en het doet wat ik wil, en nee ik heb geen vergelijkingsmateriaal ;) ik gebruik het niet intensief dus voor mij is het prima maar voor een ander mogelijk weer niet.
Insieme a te tutto diventa bellissimo

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 30 okt 2013 08:21

Karl66 schreef:Ja maar, als je het niet exact specificeert, dan is het natuurlijk niet duidelijk wat je bedoelt. En omdat jij niet duidelijk bent, is het vanzelfsprekend jouw schuld dat je afgezeken wordt. Dan moet je daar anderen niet de schuld van geven... :D :D :D
Aan wie is dit gericht eigenlijk?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Martin Swinkels
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Martin Swinkels 30 okt 2013 08:27

Afbeelding

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 30 okt 2013 08:31

Martin Swinkels schreef:Afbeelding
Goldenratio heeft al een tijdje niet meer gereageerd, ik weet niet of we het gaan redden tot vrijdagmiddag...
Campagnolo Ultra Dork

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 30 okt 2013 08:32

Ernie C. schreef:
Martin Swinkels schreef:Afbeelding
Goldenratio heeft al een tijdje niet meer gereageerd, ik weet niet of we het gaan redden tot vrijdagmiddag...
Dan openen we een apart topic voor hem. Kan hij zich volledig laten gaan :D
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Karl66
Forum-lid

Karl66 30 okt 2013 10:12

nijkie schreef:
Karl66 schreef:Ja maar, als je het niet exact specificeert, dan is het natuurlijk niet duidelijk wat je bedoelt. En omdat jij niet duidelijk bent, is het vanzelfsprekend jouw schuld dat je afgezeken wordt. Dan moet je daar anderen niet de schuld van geven... :D :D :D
Aan wie is dit gericht eigenlijk?
Als ik een reactie schrijf, dan verwacht ik natuurlijk wel dat iedereen zich aangesproken voelt. :lol: :lol: :lol:
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

GoldenRatio
Forum-lid

GoldenRatio 30 okt 2013 14:18

Het grossiert hier weer van de sneue opmerkingen.

Jullie hebben je eigen lage niveau en bijbehorende achterlijke manier van discussie als benchmark neergezet. Serieus, denk er eens over na hoe gek dat is.

Feitelijk is wel bewezen hier, en elders op het forum dat men geen normale discussies aan kan. Over niveau zou je niet mogen schrijven hier, maar jullie belachelijke lage niveau is nu juist net de issue. Jullie zijn zelf regelmatig degenen die wrijving veroorzaken maar te blind om dat in te zien.

Als ik jullie was dan zou ik maar een slachtoffergroep op richten, het schijnt hier nogal diep te zitten bij sommigen.

Wees niet bang ik ga geen energie meer leggen in pogingen mensen hier wat bij te brengen, jullie zijn er niet ontvankelijk voor. Wat dat betreft hebben jullie precies het forum wat jullie verdienen.

jupu1973
Forum-lid

Gebruikersavatar jupu1973 30 okt 2013 14:38

DAAAAGGG!!!!!

rikkert
Forum-lid

rikkert 30 okt 2013 15:03

Potverdrie, is met het verdwijnen van GoldeRatio gelijk het nivo gehalveerd. :-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie