Ik had het zelfde probleem maar toch maar ingeschreven voor beide want vorig jaar was ik voor beide te laat en of uitgeloot.jeroenbiemans schreef:Ik baal er een beetje van dat ze de inschrijving vd Marmotte een maand vervroegd hebben, want ik heb me ingeschreven voor de loting van de Dolomieten Marathon en had de Marmotte als plan B. De DM wordt verreden in hetzelfde weekend als de Marmotte dus het is of t een of t ander. Oorspronkelijk zou ik mooi de loting van de DM kunnen afwachten (uitslag eind nov), en bij pech begin december toch nog kunnen inschrijven voor de Marmotte. Mooi bedacht, maar nu hebben de fransen in tegenstelling tot de afgelopen jaren de inschrijving al begin november open gezet.
Affijn, we wachten de loting wel af en indien nodig probeer ik alsnog aan een inschrijving vd Marmotte te komen (Havana gaf al tips). Iemand enig idee waarom de inschrijvingen van Sportcommunication dit jaar zo vroeg open gegaan zijn ?
maar mijn voorkeur is ook de DM beide al ens gereden maar DM is veel beter georganiseerd.