Je keuze in de winter....
-
- Forum-lid
+1! Cyclocrossen is mijn winterhobby!
Michiel
- arnoudrace
- Forum-lid
Laro opvoeren? Zeker de brandstofpompbegrenzing van die 2.25 diesel veranderen??? :)nijkie schreef:Ik had mazzel was chauffeur-monteur 5 jaar en had de toolset (mobiele werkplaats) met werkbank en standkachel.Wiliertoerist schreef:En slechte kleding hadden ze zeker in mijn diensttijd.nijkie schreef: Het was een gezegde wat mij de 1ste dag aangepraat werd in het leger en mij nooit meer heeft losgelaten
Zo technisch als de fietskleding van tegenwoordig, daar hadden ze nog nooit van gehoord. Wij als dienstplichtigen ook nog nauwelijks.
Gezien mijn Kapitein graag een biertje dronk op oefening was bij mij de bar na gedane arbeid geopend op oefening,ook zijn Laro beetje opvoeren had die wel oren naar.
Ik heb 5 prima jaren gehad.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
In mijn diensttijd hadden we nog de voorlader...je moest je kruit goed droog houden!
Ontopic: Setje goede winterkleren is voldoende om regelmatig fietsend de winter door te komen. 3 lagen aan, waterdichte overschoenen en lange vingers.
Het nadeel van de winter is, in mijn geval, dat het fietsen tot het weekend beperkt blijft.
Ontopic: Setje goede winterkleren is voldoende om regelmatig fietsend de winter door te komen. 3 lagen aan, waterdichte overschoenen en lange vingers.
Het nadeel van de winter is, in mijn geval, dat het fietsen tot het weekend beperkt blijft.
older Budweiser
- arnoudrace
- Forum-lid
bedoel je de '109 forward control'?Kilowatt schreef:In mijn diensttijd hadden we nog de voorlader...je moest je kruit goed droog houden! .
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
T weer is niet de reden, de duisternis wel. Toch vind ik het lekker na een dag werken ff mijn hoofd leeg te maken. Liever in de frisse lucht, maar goed, ik zet het raam wel openamclassic-fan schreef:Contradictio in terminis, voorlopig moet ik toch echt nog niet aan de Tacx denken. Misschien als het weer eens -5 overdag is dat ik daar aan wil gaan denken.dtcrobin schreef:Lekker tacxen
Zo gips eraf en eens zien hoe snel die pols weer soepel genoeg is voor het fietsen.
Want tijd voor wat inspanning na 3 weken zeer laag pitje.
Buiten of binnen, bij mij ook voornamelijk het probleem met duisternis.
Prima dat het kan, maar ik kies dan denk ik ook maar voor het binnen.
Nu nog een tacx die niet zoveel geluid produceert, iemand?
Want tijd voor wat inspanning na 3 weken zeer laag pitje.
Buiten of binnen, bij mij ook voornamelijk het probleem met duisternis.
Prima dat het kan, maar ik kies dan denk ik ook maar voor het binnen.
Nu nog een tacx die niet zoveel geluid produceert, iemand?
Ik heb een Tacx Flow multiplayer staan, op een fitnessmatje van Perry. Als ik een verdieping lager ben, hoor ik niet of mn vriendin aan het fietsen is of niet. Wat mij betreft een zeer acceptabel geluidsniveau.Soap schreef: Nu nog een tacx die niet zoveel geluid produceert, iemand?
-
- Forum-lid
ik was gisteren even vergeten hoe donker het bos is als de lamp stuk gaat.
Neem vooral een reserve lamp mee
Neem vooral een reserve lamp mee