ouwe lullen op de race fiets
Wanneer je jezelf geen broekie meer vind... Maar heb geen idee, wat er tussen broekie en ouwe lul zit eigenlijk... Denk dat je het zelf maar moet invullen.franklin schreef:Vanaf welke leeftijd val je in de categorie oude lul?
-
- Forum-lid
Denk dat je dat altijd opschuift. Toen ik 16 was vond ik iemand van 30 oud. Nu ik ruim 30 ben vind ik iemand van 60 oud. Als ik straks 50 ben ga ik dat wederom verschuiven denk ik
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Oud zijn heeft niets met leeftijd te maken.
Nee, hoor. Ik vind iedereen boven de 30 oud. Mezelf incluis dus (bijna 40)gaisdergerman schreef:Denk dat je dat altijd opschuift. Toen ik 16 was vond ik iemand van 30 oud. Nu ik ruim 30 ben vind ik iemand van 60 oud. Als ik straks 50 ben ga ik dat wederom verschuiven denk ik
Live fast; die young. mijn blog
Ik ben van het (top) bouwjaar 1961.Bijna 53 dus.
Gekke is .....dat bij mij weer een oude lul ....iemand van over de 70 tig is.
zo is volgens mij ....voor iedereen een oude lul , weer iemand uit een oudere generatie(dus zo'n 20 jaar ouder).
Voor iemand van 20 tig dus vanaf 40 jaar
voor iemand van 30 tig dus vanaf 50 jaar
voor iemand van 40 tig dus vanaf 60 jaar
voor iemand van 50 tig dus vanaf 70 jaar.
je bent trouwens een echte oude lul als je:
1 deze volgende opmerking begint te maken:
"Vroeger stond hij me in de weg, nu hangt hij me in de weg!".
2 Om de 10 km van de fiets afstapt, om te pissen en dan niet met een mooie boog, maar over je net nieuw aangeschafte knalgele sidi's.
Gekke is .....dat bij mij weer een oude lul ....iemand van over de 70 tig is.
zo is volgens mij ....voor iedereen een oude lul , weer iemand uit een oudere generatie(dus zo'n 20 jaar ouder).
Voor iemand van 20 tig dus vanaf 40 jaar
je bent trouwens een echte oude lul als je:
1 deze volgende opmerking begint te maken:
"Vroeger stond hij me in de weg, nu hangt hij me in de weg!".
2 Om de 10 km van de fiets afstapt, om te pissen en dan niet met een mooie boog, maar over je net nieuw aangeschafte knalgele sidi's.
-
- Forum-lid
Er was een veteranen wedstrijd op Zandvoort, veel oud amateurs en oud profs die lui beginnen meteen van start af 50km te rijden. Pas bij de 60 jarigen neemt de snelheid af. Hard fietsen kan je lang doen.
Wie moet ik (61) dan in jezusnaam een ouwelul vinden?codex schreef: Voor iemand van 20 tig dus vanaf 40 jaar
Cheap light strong, choose two