Klassieke / neutrale racekledij, waar te koop?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
@r600 @havana, thanks! ik ga de s maar bestellen
Bib bevalt ook uitstekend.Ik weet nog niet of het kan tippen aan mijn assos, maar zeer comfortabel.Quay schreef:Hoe bevalt de bib?meuk schreef:Zeer tevreden over Isadore Apparel van de Velits broers. Had al een week mijn bib en sokken binnen en een per ongeluk te groot verstuurde jersey. Kon kosteloos het shirt terug sturen en net het correcte shirt alsnog binnen gekregen en nog een paar extra sokken voor de moeite . Top!
Ik heb ook 2 shirt van Isadore besteld, dus ze mogen dnnscz78 wel wat provisie geven, en ook ik ben vol lof. Mooi afgewerkt en ik ben ook een sucker voor mooie verpakkingen, dat metalen I'tje aan de kraag en de handgeschreven compliment card. Met stip gestegen naar de eerste plaats van favo shirts.
Zijn de foto's op internet niet goed (http://lmgtfy.com/?q=isadore+apparel)? Wat wil je specifiek zien? Anders kan ik wel wat foto's maken.Soap schreef:Ben wel benieuwd naar wat foto's van al die Isadore spullen?
Ziet er wel erg mooi uit moet ik zeggen.
Ja hoor online zijn ze prima, maar natuurlijk onder ideale omstandigheden gemaakt en helemaal perfect gestyled i.v.m. de marketing. Logisch natuurlijk. Met Google dus vooral die foto's te vinden.
Bedoel dus gewoon normale foto's van klanten en niet van Isadore zelf in deze
Bedoel dus gewoon normale foto's van klanten en niet van Isadore zelf in deze
Ook een setje besteld, ben heel benieuwd!sjoerdth schreef:Ik heb ook 2 shirt van Isadore besteld, dus ze mogen dnnscz78 wel wat provisie geven, en ook ik ben vol lof. Mooi afgewerkt en ik ben ook een sucker voor mooie verpakkingen, dat metalen I'tje aan de kraag en de handgeschreven compliment card. Met stip gestegen naar de eerste plaats van favo shirts.