Vandaag niet gefietst in 2014
Mijn eerste (vd vier) week zonder fiets (ivm pfeiffer) ging me eenvoudig af, mede dankzij drukte op het werk en het matige weer. Maar vandaag heb ik tijd genoeg en het weer is schitterend. Ik zit me al de hele morgen op te vreten
Ja man, het is hier al weken prachtig. En we hebben net een epische touretappe gewonnen en zondag lekker in WK finale voetballen tegen de Duitsers. Heerlijk, heerlijk, heerlijk.dario schreef:Huh? Hebben jullie schitterend weer? Hier in België is het al dagen aan het regenen...
-
- Forum-lid
TumTumTum schreef:
Btw, ik je een keertje gezien, je ziet er ook niet echt als 50 uit.
Dat klopt: toen was hij nog 49
- LightPhoenix
- Forum-lid
Ik stel het fietsen de laatste tijd nog wel eens uit, eerst de etappe afkijken, dan pas zelf op de fiets stappen in plaats van bij thuiskomst gelijk fietsen.
Stond vanmorgen in vol ornaat klaar om naar het werk te vertrekken toen het begon te regenen. Nadat ik klaar was met omkleden was het regenen gestopt maar had ik inet genoeg tijd meer om op de fiets te vertrekken dus maar de auto gepakt.
Misschien vanavond nog een snel rondje doen..
Misschien vanavond nog een snel rondje doen..
Ik heb dit hele weekend niet gefietst omdat ik met een paar vrienden in België en Noord-Frankrijk een WO1 thema-reisje heb gemaakt. Wel grappig was dat we vrijdag in Ieper waren, waar de tour woensdag was vertrokken. Verder zagen we hier en daar leuke tour-memento's zoals:
Ik moet zeggen, met de auto in de omgeving van Verdun rijdende heb ik menigmaal gewenst dat ik mijn fiets mee had. Het is vast heel leuk om die omgeving te fietsen met al die heuveltjes daar.
Ik moet zeggen, met de auto in de omgeving van Verdun rijdende heb ik menigmaal gewenst dat ik mijn fiets mee had. Het is vast heel leuk om die omgeving te fietsen met al die heuveltjes daar.
Veni. Vidi. Fietsie.