Wat zouden we willen zien in het nieuwe Fiets nummer ?
Ik mis reis verhalen in Fiets. Veel renners trainen voor een cyclo of gaan gewoon een weekje in de Alpen fietsen. Toch lees je daar zelden iets over. Het gaat vaak alleen maar over materiaal of trainingsmethodes. Het gaat zelden tot nooit over een bekende of minder bekende cyclo. Of of over een bijzondere fietsreis.
Live fast; die young. mijn blog
Een keer aandacht voor baanfietsen. Wat ik ook mis, is aandacht voor klassieke fietsen, maar dat leeft nu eenmaal niet bij de redacteuren. In autotijdschriften zoals Autovisie is wel ruimte voor klassieke en historische auto's, terwijl ze uiteraard ook aandacht aan nieuwe besteden.
Dat Van Bon zijn oude Colnago vergeleek met een nieuwe, kwam in de buurt.
Dat Van Bon zijn oude Colnago vergeleek met een nieuwe, kwam in de buurt.
+1rob74 schreef:Ik mis reis verhalen in Fiets. Veel renners trainen voor een cyclo of gaan gewoon een weekje in de Alpen fietsen. Toch lees je daar zelden iets over. Het gaat vaak alleen maar over materiaal of trainingsmethodes. Het gaat zelden tot nooit over een bekende of minder bekende cyclo. Of of over een bijzondere fietsreis.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Ik zou wel wat meer racefiets reviews willen zonder Shimano opbouw. Het is 99% Shimano, uitgezonderd dan eens een keertje Italiaanse fietsen special. Het is ook zoeken met een zaklamp naar Campagnolo/Sram fietsen, maar zo wordt het wel erg eentonig. Zelfde geldt een beetje voor de fietsmerken: het zijn bijna altijd dezelfde merken.
Zeker leuk om te lezen maar ik denk toch dat zoiets juist in een van de andere bladen hoort.JM_H schreef:Diepte interview met TD na zijn gewonnen Vuelta.
Omdat veel forummers last hebben van het zitvlak en men bij Infinity beweert dat men het ei van columbus heeft ben ik erg benieuwd naar een test van een Infinity Bike Seat: http://www.infinitybikeseat.com/
En wellicht een paar alternatieven mee nemen zoals een maatzadel van Gebiomized. Stel ik mijzelf beschikbaar als proefpersoon;-)