"De Avondetappe" 2014
-
- Forum-lid
Voor 2015 met een toer start in Utrecht moet hier eigenlijk wel iets aan gedaan worden. Doping is slecht voor de sport maar met Mart word het er "in Nederland" niet beter op. Maar wie zou hem moeten vervangen? Thijs Zonneveld?
En toch zit ik nu weer met veel plezier naar de Mart te kijken. Blijf het een icoon vinden en ik vind zijn commentaar tijdens de koers stukken beter dan Dijkstra en Ducrot. En Thijs Zonneveld is nou ook niet echt iets om blij van te worden... Maar goed, ieder zijn voorkeur. En als je Mart niks vindt, kijk dan niet....
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Herman van der Zandt.verbraakje schreef:Voor 2015 met een toer start in Utrecht moet hier eigenlijk wel iets aan gedaan worden. Doping is slecht voor de sport maar met Mart word het er "in Nederland" niet beter op. Maar wie zou hem moeten vervangen? Thijs Zonneveld?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Wilfried de Jong.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er zat gister geen tempo in..... Op zich goede gasten met een verhaal, maar de dynamiek was ver te zoeken helaas.
Less is bore
Herman van der Zandt én Wilfried de Jong. Van der Zandt gaat zichzelf erg grappig vinden en De Jong is wel erg doortrokken van de grootse heroïek die schuilt in de ziel van de kleine man ( ). Als ze samen iets maken zouden de excessen wel een tegen elkaar weg kunnen vallen.
Thijs Zonneveld is zo vreselijk blij met zichzelf; die kan uitgroeien tot iets nog ergers dan Smeets. Zijn geschreven bijdragen vind ik overigens waardevol of vermakelijk en doorgaans onschuldig.
Thijs Zonneveld is zo vreselijk blij met zichzelf; die kan uitgroeien tot iets nog ergers dan Smeets. Zijn geschreven bijdragen vind ik overigens waardevol of vermakelijk en doorgaans onschuldig.
Ik vond VLV behoorlijk vermakelijk, zeker met Renate die toch wel zinnige dingen te zeggen had. Die Hoste kwam er nauwelijks aan te pas, typisch zo'n saaie Vlaming waarvan VLV er iets te vaak eentje te gast heeft.
-
- Forum-lid HC
+ men laat elkaar uitpraten.havana schreef:Ik vond VLV behoorlijk vermakelijk, zeker met Renate die toch wel zinnige dingen te zeggen had. Die Hoste kwam er nauwelijks aan te pas, typisch zo'n saaie Vlaming waarvan VLV er iets te vaak eentje te gast heeft.
What makes the boat go faster?
Bobbie Traksel is daarentegen een revelatie als tafelgast. Is welbespraakt, intelligent, heeft passie en laat zich niet koeieneren. Ik denk dat hij als analist/commentator het goed zou kunnen doen.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Bobbie Traksel geeft commentaar op Eurosport.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
+1havana schreef:Wilfried de Jong.
Vind Traksel ook een prima kerel, bij Eurosport doet ie het ook prima, lekker no-nonsense wat naast Jose echt geen overbodige luxe is. Die heeft alleen maar oog voor renners die ze om één of andere reden tot haar oogappeltjes heeft gebombardeerd.
Smeets was gisteren vreselijk, hij zat zo dom te raaskallen, vooral bij dat item wat over de tranfer naar Frankrijk ging, het leek wel alsof hij ter plekke zat te dementeren.
Smeets was gisteren vreselijk, hij zat zo dom te raaskallen, vooral bij dat item wat over de tranfer naar Frankrijk ging, het leek wel alsof hij ter plekke zat te dementeren.