Fietscamera kopen
Ik ben me aan het beraden om een action cam te kopen. Heb zelf al een garmin egde 810. waardoor ik bij garmin wil blijven voor de action cam. De cam wil ik gebruiken voor fietsen skien en survivallen. Nu zag ik dat Garmin meerdere modellen heeft. De normale garmin virb, elite, x of xe. Welke zouden jullie aanraden?
De Virb en de Virb Elite worden niet meer gemaakt, en zijn vervangen door de X en de XE. Gewoon even ter info.
Ik heb beide Virb's, en ben er tevreden over. Maar in mijn ogen niet geschikt om te gebruiken bij het skiën. Tenzij je die op je helm zou plaatsen. De X en de XE kan je ook op je borst plaatsen.
Ik heb beide Virb's, en ben er tevreden over. Maar in mijn ogen niet geschikt om te gebruiken bij het skiën. Tenzij je die op je helm zou plaatsen. De X en de XE kan je ook op je borst plaatsen.
Ik zou de GoPro Hero 4 Silver overwegen als ik jou was. Deze heb ik onlangs aangeschaft en is te gebruiken voor deze activiteiten. Kwaliteit van de camera is onovertroffen!juul1992 schreef:Ik ben me aan het beraden om een action cam te kopen. Heb zelf al een garmin egde 810. waardoor ik bij garmin wil blijven voor de action cam. De cam wil ik gebruiken voor fietsen skien en survivallen. Nu zag ik dat Garmin meerdere modellen heeft. De normale garmin virb, elite, x of xe. Welke zouden jullie aanraden?
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018