Giro 2015
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zand in ogen strooien of niet. Als er 1 ploeg net NIET op kop moet komen dan is het Tinkoff wel.
Kreuziger is vooraan met voorsprong de sterkste klassementsman...
Heb al heel wat rare dingen gezien in de koers, maar dit is toch wel de hoofdvogel.
Ik denk dat Steven De Jongh heel wat uitleg zal mogen geven aan de pers. Geen kat die dit snapt...
Kreuziger is vooraan met voorsprong de sterkste klassementsman...
Heb al heel wat rare dingen gezien in de koers, maar dit is toch wel de hoofdvogel.
Ik denk dat Steven De Jongh heel wat uitleg zal mogen geven aan de pers. Geen kat die dit snapt...
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
- de zwarten
- Forum-lid HC
Wat er ook van zij, Tinkoff is dom aan het rijden (nog maar 1 mannetje niet meer bij Contador, de rest veeeel te vroeg opgebrand, Astana legt de zwakte van de Tinkoff ploeg bloot...) en het is nu al een mooie giro met actie in de tent!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Astana ziet er ook goed geprepareerd uit... Meju wat rijden die hard....
Kruijswijk al op bijna 5 minuten van de favorieten. De echte beklimmingen zijn nog niet eens begonnen :O
Kruijswijk al op bijna 5 minuten van de favorieten. De echte beklimmingen zijn nog niet eens begonnen :O
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- de zwarten
- Forum-lid HC
Simon Clarke
Hij sprint als beste van de groep achter Formolo, maar rijdt over de finish alsof hij gewonnen heeft (hij had wellicht niet door dat er nog eentje voor reed, kan gebeuren).
Vervolgens probeert hij in het interview achteraf (hij pakt immers roze) er een draai aan te geven alsof hij zo blij was met de roze trui dat hij zijn emoties niet de baas kon met het feit dat hij de leiderstrui nog een dag langer in de ploeg kon houden... ipv gewoon te zeggen dat hij een beetje blind was
Hij sprint als beste van de groep achter Formolo, maar rijdt over de finish alsof hij gewonnen heeft (hij had wellicht niet door dat er nog eentje voor reed, kan gebeuren).
Vervolgens probeert hij in het interview achteraf (hij pakt immers roze) er een draai aan te geven alsof hij zo blij was met de roze trui dat hij zijn emoties niet de baas kon met het feit dat hij de leiderstrui nog een dag langer in de ploeg kon houden... ipv gewoon te zeggen dat hij een beetje blind was
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
Inderdaad. Toen hij door die Movistarrenner terechtgewezen werd reageerde hij duidelijk zo van 'stom van me'.