ja had ik ook ergens zien staan... ook na niet al te veel positieve reactie vanuit Sky...havana schreef:Volgens DC Rainmaker gaan ze 'm niet op de markt brengen, omdat er geen business case voor is.
4iiii Power meter vanaf $399
- Italia_david
- Forum-lid
#passioneceleste #ridebianchi
Bij Sky gebruiken bepaalde renners gewoon SRM.
Overigens wordt 4iiii vanaf een paar maanden geleden ook geleverd via fietsenmakers onder CatEye merknaam. Precies hetzelfde product, ander merknaampje.
Overigens wordt 4iiii vanaf een paar maanden geleden ook geleverd via fietsenmakers onder CatEye merknaam. Precies hetzelfde product, ander merknaampje.
Shimano heeft nog geen track record. Bovendien is 't ding niet beschibaar. En die crank, ik mag 't van @litespeed niet meer zeggen, maar die is toch vre-se-lijk lelijk....
Voor garantie van shimano ben je wel erg afhankelijk van de winkel waar je de crank koopt.
Zou ik dus niet direct een voordeel noemen, gok dat je groot risico loopt dat je crank aantal weken kwijt bent.
En er zullen vast mensen zijn die de 9100 crank mooi vinden, maar ik hoor daar niet bij.
Wel voordeel dat er geen klepjes oid zijn.
En om douane nou een nadeel te noemen, dat is gewoon kwestie van rekening mee houden in de prijs.
Zou ik dus niet direct een voordeel noemen, gok dat je groot risico loopt dat je crank aantal weken kwijt bent.
En er zullen vast mensen zijn die de 9100 crank mooi vinden, maar ik hoor daar niet bij.
Wel voordeel dat er geen klepjes oid zijn.
En om douane nou een nadeel te noemen, dat is gewoon kwestie van rekening mee houden in de prijs.
- Italia_david
- Forum-lid
had ik ook gelezen.. had wel gezien dat onder andere froome er mee had getest..havana schreef:Bij Sky gebruiken bepaalde renners gewoon SRM.
denk toch dat ik voor het PIONEER systeem ga als ik voor dubbel ga..
#passioneceleste #ridebianchi
Ziet er netjes uit en ging best snel! Wat was je kwijt aan douanekosten?
Vanavond even stukje op de tacx gefietst om de 4iiii te testen.
Via de bluetooth app krijg je de 2 powermeters te zien en kan je optie aan/uitzetten dat beide powermeters de data onderling uitwisselen en doorsturen zodat je garmin maar met 1 device hoeft te connecten. (staat default aan)
Garmin (en zwift) zien 2 powermeters, maar het maakt dus niet uit met welke je connect.
Tijdens het fietsen netjes op de garmin 3s power balance te zien.
Via de bluetooth app krijg je de 2 powermeters te zien en kan je optie aan/uitzetten dat beide powermeters de data onderling uitwisselen en doorsturen zodat je garmin maar met 1 device hoeft te connecten. (staat default aan)
Garmin (en zwift) zien 2 powermeters, maar het maakt dus niet uit met welke je connect.
Tijdens het fietsen netjes op de garmin 3s power balance te zien.