Logisch, jij stond natuurlijk bij Pinarello terwijl Daniel de weg aan het zoeken was...pinarello schreef:Heb je niet geziendaniel1975 schreef:Wij ook terug van BM.
De mooie dingen:
- Superfly van Emily Batty
- de blauw-witte DeRosa idol
- Scott Spark
- Campa Shamal wielen
- fizik atb schoenen
- veel mooie nieuwe kleding voor 2015
De tegenvallers:
- het campa crankstel (in het echt nog lelijker dan op foto)
- de Pina's 2015; helemaal de weg kwijt
- de mooiste Trek atb's zitten in het dure custom program (zoals Batty-bike)
Wel weer leuk slentermiddagje!!
Bikemotion 2014
- Supergrover
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
-
- Forum-lid
Ook terug.
Mooi dingen:
- Chesini (geweldig design, mooie Columbus Spirit stalen frames)
- De Rosa corum (alhoewel ik vraagtekens zet bij kwaliteit lak)
- Hoek Nederlands framebouwers
- Baum
- Giant TCR Avanced SL (design mat blauw)
- Cervelo R5 (bovenbuis rood, ziet er wel gaaf uit)
- Reynolds wielen (vooral de relatief lage Attack)
Mooi dingen:
- Chesini (geweldig design, mooie Columbus Spirit stalen frames)
- Hoek Nederlands framebouwers
- Baum
- Giant TCR Avanced SL (design mat blauw)
- Cervelo R5 (bovenbuis rood, ziet er wel gaaf uit)
- Reynolds wielen (vooral de relatief lage Attack)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dé inschattingsfout van Trek als je het ons vraagt.
Dit fietsje is alleen als belachelijk dure versie in het custom program te krijgen. Erg jammer, anders had er hier een gestaan voor mevr75.
De mooiste lady-bike op de beurs imho.
Dit fietsje is alleen als belachelijk dure versie in het custom program te krijgen. Erg jammer, anders had er hier een gestaan voor mevr75.
De mooiste lady-bike op de beurs imho.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Daarom van 10 uur tot 13:00 geweest en vervolgens nog lekker 2,5 uur op de racefiets gezeten.knutmo schreef:Iedere fietsliefhebber die met dit weer naar Bikemotion gaat, is niet goed bij zijn/haar hoofd.
Het mooiste wat ik op BM gezien heb was die oranje New Mini CooperS Op de voet gevolgd door de DeRosa Scandium.
DeRosa is de enige die nog een beetje onderscheidend is hoewel de Protos ook niet mijn ding is met die balk van een onderbuis hetzelde geldt voor de Colnago C60.
Door het aero principe lijkt het wel of heel veel fabrikanten hun frame's allemaal uit dezelfde mal uit China betrekken.
Gewoon goed en mooi met wat mij betreft met een zeer scherpe prijs is de Canyon aluminium black on black wat een gave fiets voor een prettige prijs bij sommige merken heb je er nog geen frame voor.
Aan Pinarello maak ik maar geen woorden vuil, die stonden waar ze thuis horen, in de hoek!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Heb nog 2 kaarten over voor morgen....
Wie o wie???
Wie o wie???
Morgen met pijn in mijn hart naar rechts afslaan in de jaarbeurs....met de kids naar Legoworld. Maar vandaag de Veluwe challenge gereden.....je kunt niet alles hebben als familieman.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
Heb nu na 2 seizoenen geen enkel probleem met de lak. Je kunt de kleur van een Corum verder helemaal zelf kiezen. Fijne fiets.fietsvogel schreef:Ook terug.
Mooi dingen:
Heb een mooie dag gehad.
Gilbetson Allure vond ik echt een juweel, wel wat twijfels bij hun geometrie (te lange reach en te korte balhoofdbuis)
Catlike helmen kunnen passen, weet nu dat deze te smal zijn. Jammer want ik vind ze heel mooi. Houd het nog maar even bij mijn Specialized helm in maat M die wel goed zit.
Vond het heel prettig dat ze bij Sigma en Bryton ook de tijd namen voor het uitleggen van de niet-topmodellen.
Vraag mij wel af of schijfremmen op racefietsen nu echt gaan doorbreken zoals Fiets suggereert of dat dit er gewoon naast blijft bestaan.
Verder trek ik voorzichtig de conclusie dat 2-way fit wielen en banden voor racefietsen niet verder doorzet.
Gilbetson Allure vond ik echt een juweel, wel wat twijfels bij hun geometrie (te lange reach en te korte balhoofdbuis)
Catlike helmen kunnen passen, weet nu dat deze te smal zijn. Jammer want ik vind ze heel mooi. Houd het nog maar even bij mijn Specialized helm in maat M die wel goed zit.
Vond het heel prettig dat ze bij Sigma en Bryton ook de tijd namen voor het uitleggen van de niet-topmodellen.
Vraag mij wel af of schijfremmen op racefietsen nu echt gaan doorbreken zoals Fiets suggereert of dat dit er gewoon naast blijft bestaan.
Verder trek ik voorzichtig de conclusie dat 2-way fit wielen en banden voor racefietsen niet verder doorzet.