Scoppio
Het onderwerp waar je nu weer over begint was toch klaar nu, even kappen met jezelf boos maken en blijf even on-topic.
Thanks En een fijne zondag gewenst: geniet van het heerlijke fietsweer.
Thanks En een fijne zondag gewenst: geniet van het heerlijke fietsweer.
Cannondale SuperSix Ultegra (2012) + fetherlight 58mm, Giant XTC Advanced SL (2010)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Jaja, wie maakt zich nu boos in dit topic???
Ik niet, weer een leuke omkering als reactie.
Maar goed, ieder zijn stijl
Ik niet, weer een leuke omkering als reactie.
Maar goed, ieder zijn stijl
Je snapt mn punt wel denk ik toch? In de zin van, als we allemaal op elkaar blijven reageren dan zal dit topic weer gesloten worden en dat wilt niemand. En iedereen heeft zn punt gemaakt, dus nu weer lekker on topic
Cannondale SuperSix Ultegra (2012) + fetherlight 58mm, Giant XTC Advanced SL (2010)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Precies, maar ik reageerde eigenlijk op CKTWBIKE.
Als informatie wordt afgedaan als "gezeur" komt daar natuurlijk reactie op.
Als informatie wordt afgedaan als "gezeur" komt daar natuurlijk reactie op.
-
- Forum-lid HC
Pffttt, net wezen fietsen was heerlijk weer, hadden er meer moeten doen!!
On Topic maar weer.
On Topic maar weer.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Peter Sagan
- Forum-lid
Ah ik weet het niet. Ik ken geen reet van al die types en merken, ik weet alleen de indeling bij shimano qua klasses, :dJorisvc schreef:Ik zou een centaur nu ni direct vergelijken met een ultegraPeter Sagan schreef:Dan heeft ie toch maar mooi 3 € uitgespaard, en de ervaring en het plezier van het zelf opbouwen opgedaan.
Why fight legends of the past, when you can create myths yourself?
- Peter Sagan
- Forum-lid
Mao
Mooie foto, het geel is ook niet over de top of te veel ofzo, knap. Stuurt hij overigens echt zo strak en direct? Mijn fietsenmaker zij althans van wel.
Mooie foto, het geel is ook niet over de top of te veel ofzo, knap. Stuurt hij overigens echt zo strak en direct? Mijn fietsenmaker zij althans van wel.
Why fight legends of the past, when you can create myths yourself?
Mooie foto!!
@Peter Sagan ( ), ja de fiets stuurt echt ongelofelijk strak en direct. Ik kan het vergelijken met de Cannondale Supersix (staan ook goed bekend). En alsnog qua sturen een wereld van verschil!
@Peter Sagan ( ), ja de fiets stuurt echt ongelofelijk strak en direct. Ik kan het vergelijken met de Cannondale Supersix (staan ook goed bekend). En alsnog qua sturen een wereld van verschil!