hoeveel en welke fietsen heb je?
WAT?! GEEN BAANFIETS!!??!?!
Amateur..
Amateur..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
ik heb tweeënhalf fiets
een = trekking fiets van Jan Janssen met rohloff naaf voor woon werk verkeer
twee = Ridley crossride cyclocross fiets voor race en toer fiets en ook om te gravelrijden
half = santos tandem 26 inch wielen rohloff naaf deze is voor de zondag ritten met de vrouw en ook met
fiets vakantie
een = trekking fiets van Jan Janssen met rohloff naaf voor woon werk verkeer
twee = Ridley crossride cyclocross fiets voor race en toer fiets en ook om te gravelrijden
half = santos tandem 26 inch wielen rohloff naaf deze is voor de zondag ritten met de vrouw en ook met
fiets vakantie
4 fietsen
Race: Kuota Kharma evo 2014
Mountainbike: Bulls 7005 disc (gaat dit jaar vervangen worden)
Woon werk zomer: Bulls Urban 8 Street 2014
Woon werk winter/pekel: Cube hyde pro 2011
Race: Kuota Kharma evo 2014
Mountainbike: Bulls 7005 disc (gaat dit jaar vervangen worden)
Woon werk zomer: Bulls Urban 8 Street 2014
Woon werk winter/pekel: Cube hyde pro 2011
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
ehmmm..
1. wedstrijd-tijdritfiets: Quintana Roo CD0.1 met Record, Quarq Red22 en Ksyrium SL, HED.3, Zipp900 en C50
1. trainings-tijdritfiets: Planet-X Stealth Carbon met Dura-Ace, SRM Rotor3D, WHR-7700
1. racefiets: Planet-X Stealth Carbon met Record, SRM Dura-Ace, CR420
1. cyclocross: Empella Bonfire SL/carbonfire, Powertap, Dura-Ace
1. mountainbike: Giant MCM met DeoreXT
1. woonwerkracer: Giant TCR Once, Dura-Ace
en nog 2 losse frames liggen Giant MCR en Giant MCM Dual-S
1. wedstrijd-tijdritfiets: Quintana Roo CD0.1 met Record, Quarq Red22 en Ksyrium SL, HED.3, Zipp900 en C50
1. trainings-tijdritfiets: Planet-X Stealth Carbon met Dura-Ace, SRM Rotor3D, WHR-7700
1. racefiets: Planet-X Stealth Carbon met Record, SRM Dura-Ace, CR420
1. cyclocross: Empella Bonfire SL/carbonfire, Powertap, Dura-Ace
1. mountainbike: Giant MCM met DeoreXT
1. woonwerkracer: Giant TCR Once, Dura-Ace
en nog 2 losse frames liggen Giant MCR en Giant MCM Dual-S
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Vijf stuks, waarvan 4 op de foto:
Mijn Gazelle herenfiets die resideert in m'n schuur ontbreekt, verder van voor naar achter:
- Trek Domane 5.2, nieuwe allround-fiets die na een eerste ritje afgelopen zondag wacht op beter fietsweer.
- Batavus a'light, opknappertje om te 'oefenen' met sleutelen, wordt ooit de fiets voor slecht weer.
- Sensa Trentino Ultegra, na aanschaf van de domane gebombardeerd tot Tacx-fiets (staat op een iGenius)
- Trek 7.6 FX, oude hybride die ik om wil bouwen naar crosser (stuur, shifter, bredere banden).
Wat zeker nog nodig is, is een tijdridfiets voor mooi, en een tijdritfiets voor slecht weer. Zodra ik die heb volgen nog winterfietsen... je moet toch bezig blijven
Mijn Gazelle herenfiets die resideert in m'n schuur ontbreekt, verder van voor naar achter:
- Trek Domane 5.2, nieuwe allround-fiets die na een eerste ritje afgelopen zondag wacht op beter fietsweer.
- Batavus a'light, opknappertje om te 'oefenen' met sleutelen, wordt ooit de fiets voor slecht weer.
- Sensa Trentino Ultegra, na aanschaf van de domane gebombardeerd tot Tacx-fiets (staat op een iGenius)
- Trek 7.6 FX, oude hybride die ik om wil bouwen naar crosser (stuur, shifter, bredere banden).
Wat zeker nog nodig is, is een tijdridfiets voor mooi, en een tijdritfiets voor slecht weer. Zodra ik die heb volgen nog winterfietsen... je moet toch bezig blijven