Sirocco
De wat modernere sloping 26" fietsjes passen al vrij vlug en daar kunnen ze redelijk lang mee doen.JPAR schreef:Ok. Die van mij wordt in september 8. Vind het moeilijk om te bepalen wat voor maat en of ze het ook echt leuk vindt als ik er een aanschaf.
Als je er één vindt die goed onderhouden is en niet teveel kost schrijf je bijna niks af dus het risico om het te proberen is niet erg groot. Ik heb er ook nog eentje van 5 rondlopen dus dan heb ik 2x kans dat de fiets ook echt gebruikt gaat worden.
Campagnolo Ultra Dork
Dat is ook zo. En mijn beide dochters (heb er ook nog een lopen die in september 5 wordt) zijn vrij lang voor hun leeftijd. Dus dan past het ook al makkelijker.Ernie C. schreef:De wat modernere sloping 26" fietsjes passen al vrij vlug en daar kunnen ze redelijk lang mee doen.JPAR schreef:Ok. Die van mij wordt in september 8. Vind het moeilijk om te bepalen wat voor maat en of ze het ook echt leuk vindt als ik er een aanschaf.
Als je er één vindt die goed onderhouden is en niet teveel kost schrijf je bijna niks af dus het risico om het te proberen is niet erg groot. Ik heb er ook nog eentje van 5 rondlopen dus dan heb ik 2x kans dat de fiets ook echt gebruikt gaat worden.
Zal eens gaan sneupen op marktplaats.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Jaap Telder
- Forum-lid
De spuiterij van Sirocco heeft het klonen van fietsen goed in de vingers
Borgini, met als logo "Progettato in Italia", ja ja...
Borgini, met als logo "Progettato in Italia", ja ja...
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 25 jun 2015 17:44, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Wel een strakke fiets.
Maak joe woar
- Jaap Telder
- Forum-lid
Nee, hebben allebei een PF30 bottom bracket, geometrie maten zijn identiek.wielracer schreef:De borgini heeft een pressfit bracket en de sirotto een bsa bracket. En volgens de tabellen zijn de maten iets anders. En het prijsverschil van 400 euro natuurlijk
Zoniet: dan is het geen Dedacciai frame DR-24, wellicht een ander type Dedacciai.
- Jaap Telder
- Forum-lid
En daar staat met grote letters boven: DR-15, en niet DR-24.wielracer schreef:Via de sirocco site wordt je doorgelinkd naar een afbeelding met de geometrie met daarbij wat extra info. Daar staat bij dat het een bsa bracket betreft.
Een heel ander frame dus, wat je in een oogopslag kan zien...
Sirocco kan wel meer dingen niet goed van elkaar onderscheiden
http://www.nicolor.nl/site?action=frame ... -%20CARBON
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 26 jun 2015 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.