[Zelftest] Hoe serieus neem jij jezelf op de fiets?
Kom op 22 punten herken me daar wel in.
Mis wel een paar vragen over je met de fiets omgaat onderhoud bijvoorbeeld en over kleding en hoe je met voeding bezig bent.
Zeker leuk bedacht vooral de woordkeuze bevalt me wel.
Ik zie nog wel vervolg vragen komen
Mis wel een paar vragen over je met de fiets omgaat onderhoud bijvoorbeeld en over kleding en hoe je met voeding bezig bent.
Zeker leuk bedacht vooral de woordkeuze bevalt me wel.
Ik zie nog wel vervolg vragen komen
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik kom tot m'n grote verbazing tot 19. Ik ben - volgens de vragenlijst - dus serieuzer met het cyclisme bezig dan ik zelf dacht. En dat terwijl ik mezelf geen moment serieus neem
Briljant topiekje, overigens. Pluim voor Havana (je moet het maar bedenken, nietwaar?).
Briljant topiekje, overigens. Pluim voor Havana (je moet het maar bedenken, nietwaar?).
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Toerist met 18 puntjes en dat klopt goed naar mijn gevoel.
Alleen dit doen we dus niet op mijn leeftijd.havana schreef: 17-23 punten: Jij weet dat je geen prof bent en dat ook nooit zult worden. Soms droom je er wel van. Af en toe speel je in je hoofd bergetappes na tijdens trainingen. Zelf speel je daarin dan de hoofdrol.
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 27 jun 2015 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Infinito GB
- Forum-lid
Op het nippertje middenmoot. 18 punten.
-
- Forum-lid
20 punten, ben er trots op
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
- marcojoore
- Forum-lid
20 punten, waar ik me prima in kan vinden.
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het zoals het gaat.
Leuk, al die enthousiaste reacties. Dat had ik niet verwacht, het gaat tenslotte maar om een lullig testje dat ik in m'n lunchpauze even snel in elkaar heb geflanst...
Het nodigt wel uit, dus goede besteding van de lunchpauze
Ik kom op 20 punten.
Ik kom op 20 punten.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan heb jij en een lange lunchpauze en heel erg veel inspiratie.havana schreef:Leuk, al die enthousiaste reacties. Dat had ik niet verwacht, het gaat tenslotte maar om een lullig testje dat ik in m'n lunchpauze even snel in elkaar heb geflanst...
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend