SRAM ETAP
Is er een levertijd bekend voor eTap?
Bij Juncker Bike Parts te Apeldoorn zijn de eerste exemplaren aan de distributeurs overhandigd, zie:
http://www.tweewieler.nl/onderdelen-acc ... n-10124216
http://www.tweewieler.nl/onderdelen-acc ... n-10124216
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
Gisteren voor het eerst bij de lokale fietsenwinkel kunnen proberen en vond het wel wat, moet ik zeggen.
Zag er mooi uit (ok, smaak) en had een mooi tactiel klikje bij het schakelen. Zo op het oog ging het schakelen ook niet langzamer dan met Di2.
Ben op zich tevreden met m'n RED22, maar als ik een nieuwe fiets ging bouwen was dit toch wel een hele serieuze overweging.
Zag er mooi uit (ok, smaak) en had een mooi tactiel klikje bij het schakelen. Zo op het oog ging het schakelen ook niet langzamer dan met Di2.
Ben op zich tevreden met m'n RED22, maar als ik een nieuwe fiets ging bouwen was dit toch wel een hele serieuze overweging.
-
- Forum-lid HC
Ja, dit jaar verbouwen thuis. Dus even geen "onzin" kopen.
Maar voor volgende lente een update zit ik ook wel aan te denken. Misschien eens een aanbieding eruit vissen.
Maar voor volgende lente een update zit ik ook wel aan te denken. Misschien eens een aanbieding eruit vissen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bij Bike-Components zijn ze in stock.
2499 Euro voor de versie met gxp bracket en 2549 Euro voor de BB30 uitvoering.
2499 Euro voor de versie met gxp bracket en 2549 Euro voor de BB30 uitvoering.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Wat mij betreft is het ook wachten op een ETAP op Force-niveau. Laat mensen maar voor Etap of Dura Ace Di2 gaan, zij betalen mee aan de ontwikkeling dat dan doorsijpelt naar de goedkopere groepen.marsman schreef:Je moet voor die prijzen toch echt serieus fan zijn van SRAM, ik zou zonder twijfel voor een 1/3 van die prijs voor Ultegra Di2 gaan.
-
- Forum-lid HC
Het is eerder de vraag wat alleen shifters en voor/achterderailleur gaan kosten als set.
What makes the boat go faster?