Mantel carbon clincher wielen
Zo dan, wat een kansloze actie van Mantel. Zouden ze overgenomen zijn door de MediaMarkt?
Mijn beklag is reeds gemaild! Voortaan maar FeatherBikes, Bike-components.de en Salden Dan moet je alles wel kunnen vinden voor dezelfde prijs.
Mijn beklag is reeds gemaild! Voortaan maar FeatherBikes, Bike-components.de en Salden Dan moet je alles wel kunnen vinden voor dezelfde prijs.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
En dat voor wielen waarover nog niemand met zekerheid kan zeggen dat het ook hele goede wielen zijn.
Besluit is overigens al genomen, begin volgend jaar weer een setje in Noord Scharwoude bestellen.
Besluit is overigens al genomen, begin volgend jaar weer een setje in Noord Scharwoude bestellen.
Zijn alweer €899,00 inkl 2 continental gp 4000s2 lijkt me weer op de introductie prijs te zitten toen was het ex bandjes €849,00.
http://www.mantel.com/mantel-50mm-full- ... N0YXJ0Nw==
http://www.mantel.com/mantel-50mm-full- ... N0YXJ0Nw==
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Yep. Heel gemakkelijk.boswielrenner schreef:Vraagje: Kunnen de "Mantel" decals van de velgen af of zitten deze onder lak.
Voor de mensen die het nog interesseerd... Ik ben een maandje geleden geschept door 'n auto en heb daarbij een gecompliceerde sleutelbeenbreuk opgelopen. Vandaar al een tijdje stil
Anyway. Wieltjes hadden er tot dan toe zo'n 500 km opzitten en bevielen me erg goed.
Mijn verzekering... of beter gezegd de verzekering van de automobilist die me van de sokken reed vergoed grotendeels de schade en ik heb weer exact dezelfde wielen besteld.
Over drie weken mag ik weer buiten spelen en hopelijk laat het weer het toe om op de 'zomerfiets' te rijden. Mochten er dan nog vermeldenswaardige bevindingen zijn dan hoort u nog van mij
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb me ook laten verleiden door het setje Mantel FCC50 wielen.
Ik heb ze gekocht als upgrade voor mijn zwarte Cannondale Supersix Evo.
Wat ik er na het uitpakken van vind:
Voor deze prijs incl. de 2 gratis Conti's een zeer mooi koopje.
Ze zien er kwalitatief mooi afgewerkt uit en zijn kaars recht, incl. de Edco snelsluiters en een setje remblokken.
De levering van Mantel is zeer netjes verlopen en netjes verpakt zoals ik van hen gewend ben.
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat ze lekker zullen rijden. De looks zijn eenvoudig maar dat maken ze juist stijlvol.
Binnenkort plaats ik een foto.
Ik ben alvast tevreden!
Ze zien er kwalitatief mooi afgewerkt uit en zijn kaars recht, incl. de Edco snelsluiters en een setje remblokken.
De levering van Mantel is zeer netjes verlopen en netjes verpakt zoals ik van hen gewend ben.
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat ze lekker zullen rijden. De looks zijn eenvoudig maar dat maken ze juist stijlvol.
Ik ben alvast tevreden!
-
- Forum-lid
Het is tegenwoordig,jammer genoeg,de normaalste zaak aan het worden dat met prijzen heen en weer geschoven wordt.Dit gebeurd in elke branche,wat natuurlijk niet leuk is.Dus,dubbel opletten.
-
- Forum-lid HC
Dat ligt er maar net aan op welk moment je iets koopt. Met sommige leuke hebbe dingetjes wacht ik vaak op een aanbieding.sjefjanssen schreef:Het is tegenwoordig,jammer genoeg,de normaalste zaak aan het worden dat met prijzen heen en weer geschoven wordt.Dit gebeurd in elke branche,wat natuurlijk niet leuk is.Dus,dubbel opletten.
Daarnaast met een beetje nadenken weet je precies wanneer de acties komen.
De AH heeft de eerste weken van het jaar en in de zomer altijd de 1+1 gratis, de mediamarkt rond eind januari en juni de geen BTW actie (voor wat die het laatste jaar waard was)
De grote fietsenzaken hebben vaak 1 voor 1 in april een grote kortingsdag, dus als het je om de prijs te doen is helpt een beetje opletten.
iedereen weet ook dat ie zijn winterspullen niet in oktober/november moet kopen.
- Maatwielen
- Forum-lid
- Contact
Je kunt pas na een paar duizend km in weder en wind voorzichtig iets gaan zeggen over de kwaliteit van de wielen.Steve schreef:Ik heb me ook laten verleiden door het setje Mantel FCC50 wielen.
Ik ben alvast tevreden!
Groeten,
Hans van Leeuwen
http://www.maatwielen.nl
Website: https://www.maatwielen.nl
Gisteren de eerste 100km, door weer en wind, op de 50mm. Wielen voelen ontzettend goed aan, vooral bij het aanzetten zijn ze behoorlijk stijf!
Rij nu wel met een Rubino draadband, ik ga ervan uit dat wanneer ik deze weer vervang voor een Open Corsa de wielen nog beter aan zullen voelen.
Van mij mag het voorjaar beginnen, en ondanks alle kritische noten hierboven ben ik zeer tevreden met mijn aankoop.
Rij nu wel met een Rubino draadband, ik ga ervan uit dat wanneer ik deze weer vervang voor een Open Corsa de wielen nog beter aan zullen voelen.
Van mij mag het voorjaar beginnen, en ondanks alle kritische noten hierboven ben ik zeer tevreden met mijn aankoop.
Even dit topic bovenhalen.
We zijn ondertussen maanden en km's verder. Hoe is de ervaring van deze wielen bij de gebruikers?
Vandaag bij Mantel geweest en was toch bijna overtuigd. Ik twijfel om ze deze week te bestellen.
Ze staan momenteel in de Showroom op een BMC SLR01 en het moest net lukken dat ik dezelfde fiets heb.
Ervaring op mantel zelf zijn uitstekend, maar veronderstel dat de slechte reviews gefilterd worden
We zijn ondertussen maanden en km's verder. Hoe is de ervaring van deze wielen bij de gebruikers?
Vandaag bij Mantel geweest en was toch bijna overtuigd. Ik twijfel om ze deze week te bestellen.
Ze staan momenteel in de Showroom op een BMC SLR01 en het moest net lukken dat ik dezelfde fiets heb.
Ervaring op mantel zelf zijn uitstekend, maar veronderstel dat de slechte reviews gefilterd worden