Ook zonder privé bevoorrading hoef je weinig tijd te raken. Kwestie van snel je bidon laten vullen een paar repen meepakken. Zaterdag al met al maar minder dan een minuut stilgestaan. In mijn geval was ik in de afdaling van de Ballon d'alsace al weer terug in de groep.debuysserk schreef: Privé bevoorrading kan je 15 min opleveren maar dat is niet voor iedereen weggelegd helaas.
Trois Ballons 2016
-
- Forum-lid
Veel tijd hoef je inderdaad niet te verliezen, als je gokt om bovenop de Grand Ballons één keer te bevoorraden. Wel het risico dat je een goede groep daardoor kwijtraakt en als gevolg meer tijd verliest dan hetgeen je verliest door het bijvullen van je bidons.
raven14 schreef:Het komt dikwijls terug: op de Grand Ballon denkt veel volk dat ze een minder moment hebben. Dat is gewoon een zware klim die naargelang hij vordert in steiltegraad toeneemt, waardoor je het gevoel hebt stil te vallen.
Dat gevoel kan ik onderstrepen, moest mijn fietsmaat laten gaan daar. Eigen tempo aangehouden.
Hallo forummers,
heeft eens van de deelnemers aan deze course wellicht een .gpx voor me? Ik ga vanaf vrijdag drie dagen met vrienden fietsen rond de Trois Ballons...de Gran Fondo is welkom, alsook de kortere rit...Bedankt in advance! Groet victor
heeft eens van de deelnemers aan deze course wellicht een .gpx voor me? Ik ga vanaf vrijdag drie dagen met vrienden fietsen rond de Trois Ballons...de Gran Fondo is welkom, alsook de kortere rit...Bedankt in advance! Groet victor
-
- Forum-lid
Als ik die zou willen hebben zoek ik die altijd hier: https://connect.garmin.com/modern/explore en dan vind je er talloze.VictorT schreef:Hallo forummers,
-
- Forum-lid
Waarom helaas? Ik geef toch nergens aan dat ik dit jammer vind of het niet zo hoort?Tracing_NL schreef:@ debuysserk, toch mooie prestatie. Helaas voor jou, strava telt niet. Meting is gewoon uit en thuis (en zo hoort het ook!).
-
- Forum-lid
Op Facebook staat sinds vandaag een artikel van de Leierenners waarbij vermelding wordt gemaakt van de val van 1 van die gasten, Bob Michels. Helaas verwoorden ze het als "Hij werd aangereden door een motard". Totaal onverantwoord om het op die motard te steken! Veel zin om te reageren eigenlijk..(met respect voor de verwondingen)roy schreef:Ik kon er nog wel langs, maar werd wel gewaarschuwd om langzaam te rijden. Eén wielrenner zat op de grond en was bij bewustzijn, die ander heb ik niet gezien. Ik begreep dat het renners uit de 'kopgroep' waren. Totaal onnodig: door een blinde bocht de binnenbocht nemen zonder te weten of er iets aankomt. Gelukkig geen doden, want dat had makkelijk gekund met die snelheden en tegemoetkomende motorrijders.
update : toch gereageerd op het artikel, men moet het niet op de motard steken.