Project Time VXR
Geen kwaad woord over Havana hoor, maar kan iemand mij uitleggen wat hier zo speciaal aan is? Ik zie een vrij saai zwart-rood-wit frame met vrij standaard afmontage (weliswaar campa, waarvoor hulde ). Ik snapputnie..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
De "maiden trip" op 14 augustus ?
ah, dus het is vooral relatief? Dan snap ik hetcsteenbe schreef:Wat hier speciaal aan is dat Havana het licht begint te zien, CAMPAGNOLO. Hij had al de wielen en nu de groep dus ik voorzie een goede toekomst
@chris: wát gestudeerd dan precies?
@Havana: ik neem aan dat je je geen moer van mijn mening aantrekt (zou ik ook niet doen). 'plezier ermee!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik trek me er inderdaad niks van aan. Over smaak valt niet te twisten.... Dat gezegd hebbende... het is geen 13-in-dozijn frame. Probeer maar eens 12 andere carbon frames met lugs te vinden opgebouwd uit slanke buizen.
Ik zal 'm vanmiddag eens aan de weegschaal hangen. Nu eerst fietsen!
Eerste rit zit erop. Vind het frame heerlijk rijden. Het is natuurlijk geen knetterstijf frame, maar het rijdt wel bijzonder comfortabel.
Campa 10v groep heeft me positief verrast. Schakelt zeer fijn. De shifters zijn wat kleiner dan mijn SRAM Red maar dat is geen probleem.
Onderweg een paar keer gestopt voor wat kleine adjustments, waaronder het zadel.
Campa 10v groep heeft me positief verrast. Schakelt zeer fijn. De shifters zijn wat kleiner dan mijn SRAM Red maar dat is geen probleem.
Onderweg een paar keer gestopt voor wat kleine adjustments, waaronder het zadel.
Laatst gewijzigd door havana op 09 jul 2019 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
reed jij niet eerder al met campa (op die bianchi (?))?
dat 'mellow' kan zo in het marketing boekje
dat 'mellow' kan zo in het marketing boekje
Nee daar zat Ultegra 6600 op. Ik heb er wel een Campa crank opgezet na een tijdje. Diezelfde crank zit nu op de vaatdoek, ehhh de Time.
Ja ja. Het rijdt 'mellow' op dat Time framehavana schreef:maar het rijdt wel bijzonder mellow.
Dus 'mellow' is wat anders dan zacht/soepel?
'Wat kleine adjustments'
Kleine aanpassingen waren niet voldoende en derhalve heb je maar de 'kleine adjustments' in de strijd gegooid. Toe maar, jij durft.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock