Om de Edge 1000 te "verslaan" zul je op punten beter moeten zijn. Op het gebied van accuduur lijkt de Elemnt dat niet te zijn, wat op zich frappant is aangezien het scherm kleiner is en minder kleur bevat. Dat laatste is toch ook een fors minpunt, zeker in navigatiemodus.bram1234 schreef:Havana, welke hardware ontbreekt er in de Elemnt waardoor deze niet de Garmin killer kan worden met wat software upgrades?
Tot slot is er het design. Persoonlijk vind ik 'm erg lomp ogen al realiseer ik me dat dit deels smaak is.
Laat één ding duidelijk zijn, ik ben niet per se pro-Garmin. Ik stap morgen over naar ieder ander merk zodra er iets beters op de markt is. Maar voorlopig concludeer ik dat de Wahoo nog niet kan tippen aan de 1000.
En daarmee wil ik ook absoluut niet zeggen dat de 1000 perfect is want dat is zeker niet zo. Bijvoorbeeld de batterijduur kan echt stukken beter, het design is ook niet je van het en op het gebied van software is er ook nog veel te winnen. Het touchscreen vind ik qua bediening ook alles behalve perfect (op dit punt vond ik de 8-serie beter).