Dura Ace 9100
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40271
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Zijn er nu echt mensen die dit oprecht mooi vinden? Kleurvervaging in de naaf?
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Ikke stiekem wel....
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maak joe woar
GCN heeft een goede video geplaatst op YouTube met een review over deze nieuwe groepset:
https://youtu.be/prvNjrLZpx0
Hierin wordt ook duidelijk dat de nieuwe crank-vorm is ontstaan, doordat deze lichter is en voor de stijfheid breder is geworden. Hij is nog wel steeds alu.
https://youtu.be/prvNjrLZpx0
Hierin wordt ook duidelijk dat de nieuwe crank-vorm is ontstaan, doordat deze lichter is en voor de stijfheid breder is geworden. Hij is nog wel steeds alu.
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Stijver en lichter. Dat lichter oké maar stijver? Hoe gaan ze dat goed meten. Denk dat een Greipel het verschil niet voelt. Zelfde met nieuwe frames, lichter, meer aerodynamisch, stijver en nog comfortabeler! Allemaal marketing...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maak joe woar
Dag gelul over x% stijver... Kan de wereldregering dat niet verbieden?
Lang niet iedereen vindt het lelijk. Zelf vind ik de groep zelf OK, behalve de crank. Maar de oude crank vond ik ook al niet mooi dus die had ik ook al niet gekocht. En gelukkig is een crank prima te vervangen door iets anders.
Ik merkte een verschil tussen een fsa crank en een sram red crank. In m'n sneakers en rustig een brugje op fietsen. En zo sterk ben ik niet. Ook een nieuw frame viel op in dat opzicht, ook dat het comfortabeler was, met dezelfde wielen en banden als ik ervoor reedFietsen?altijd schreef:Stijver en lichter. Dat lichter oké maar stijver? Hoe gaan ze dat goed meten. Denk dat een Greipel het verschil niet voelt. Zelfde met nieuwe frames, lichter, meer aerodynamisch, stijver en nog comfortabeler! Allemaal marketing...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik merkte een verschil tussen een fsa crank en een sram red crank. In m'n sneakers en rustig een brugje op fietsen. En zo sterk ben ik niet. Ook een nieuw frame viel op in dat opzicht, ook dat het comfortabeler was, met dezelfde wielen en banden als ik ervoor reedFietsen?altijd schreef:Stijver en lichter. Dat lichter oké maar stijver? Hoe gaan ze dat goed meten. Denk dat een Greipel het verschil niet voelt. Zelfde met nieuwe frames, lichter, meer aerodynamisch, stijver en nog comfortabeler! Allemaal marketing...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Ja misschien een mindere crank tegenover een top crank maar Dura Ace is al stijf genoeg dat niemand verschil voelt. Frame kun je denk ik beter voelen dan een crank. En als je iets nieuw hebt is het ook een deel psychisch.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maak joe woar